Julibebis 2014
Så nu är vår graviditet offentlig. V 22 idag. Så här sent har jag aldrig gått ut med de andra graviditeterna.
Så nu är vår graviditet offentlig. V 22 idag. Så här sent har jag aldrig gått ut med de andra graviditeterna.
Nästan alla mina vänner på fb har gratulerat men inte en enda på min mans sida. Beklagligt tycker jag.
Ingen i min mans släkt har gratulerat ännu ändå är det officiellt på Facebook. Tycker synd om min man. En kusin ringde till min man och ville bara veta om det jag skrivit var sant.
Ingen i min mans släkt har gratulerat ännu ändå är det officiellt på Facebook. Tycker synd om min man. En kusin ringde till min man och ville bara veta om det jag skrivit var sant.
Min dotter fyllde år idag. Hon (och sambon) fick en Brio Smile av sina svärföräldrar (skilda och tävlar med varann så de ville slå på stort. En vagga av oss på stativ köpt på Ullared och allt ska hon ha till vår lille dotterson som kommer 1 maj. Hon blev så glad så jag blev rörd. Känner mig tacksam.
Säger man enbart "var rädd om dig" när man får reda på att en person är gravid. Inget grattis, inget lycka till utan enbart "var rädd om dig". Min man har en extremt knepig släkt må jag säga.