Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Liljekonvaljebladet skrev 2014-02-24 09:56:43 följande:
    Det gick bra. Skönt!!!! Hon såg dock inte kön. Bebisen envisades att ligga och titta neråt så vi fick inte så bra bilder. Men allt såg bra ut och det är huvudsaken underbart!!!

Så skönt! När är du beräknad??
  • Frida Andersson
    Teereseee skrev 2014-02-24 11:05:48 följande:
    åh vad härligt!!! grattis till pojken :)

Tack snälla! Ska bli så kul att visa flickorna bilden nu nör dom kommer från skolan och berätta att det är en lillebror
  • Frida Andersson

Lycka till idag!!!

Alltochinget skrev 2014-02-25 07:02:23 följande:
    Upp och hoppa, snart dags för RUL :) håll tummarna att allt står bra till! Vi gjorde kub i vecka 12 och fick hög risk för Ds. Vi valde att gå vidare med fostervattenprov som visade normala kromosomer. Men nu blir jag ändå orolig att något är fel. Eftersom det var blodprovet som höjde risken markant. Nackspalten var bra och min ålder (25) påverkade inte heller. Blodprov känns ju väldigt pålitliga. Aja, vi får se vad som händer idag.

• Frida Andersson
    trz skrev 2014-02-25 18:00:10 följande:
    Går bara runt och gråter just nu, har fått så jävulskt ont i en punkt typ i svanken, gråter av smärta över att röra mig. Det kom bara sådär idag. Mitt huvud är snorfyllt och jag är ensam hemma med en jättesjuk 2åring. Mannen skulle jobba över någon timma. Vilket var tre timmar sen, trots att han vet hur vi mår.. Jäkla svin. Ville bara ösa ur mig..
    trz.blogg.se Amy 111019 <3

Hoppas han snart kommer hem och kan avlasta... är svårt att hålla ihop när man inte mår bra
  • Frida Andersson
    Fiamedbarn skrev 2014-02-26 10:11:30 följande:
    Är det någon som kan länka till BF-listan? Jag har nu gjort mitt RUL och har BF 23 juli
    Luck is what happens when preparation meets opportunity

Då ör du en dag före mig. Har dock plan snitt så hamnar väl runt den 15 skulle jag tro. Ska sen få ett till rul i v 30-32 då min moderkaka låg långt ner. Men jag ser gärna bebisen igen
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-26 11:27:55 följande:
    Det tråkiga med att göra sent ul efter v 30 är att man inte ser hela bebisen.

Får man inte... ååå vill ju
  • Frida Andersson
    Fiamedbarn skrev 2014-02-26 11:35:15 följande:
    Jag kommer antagligen också få planerat snitt så då vinner jag
    Luck is what happens when preparation meets opportunity

Haha rackarns!! Skönt med fler som ska snittas
  • Frida Andersson
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2014-02-26 13:23:39 följande:
    Lugn - med en uppsjö av tul i bakfickan så kan jag lova att det är häftigt att se bebisen efter v. 30 också! :)

Är glad att få ett. Har fått två stora flickor förut så är spännande om han följer dom eller inte.
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-02-26 13:12:45 följande:
    Jag ska gå på samtal för att förhoppningsvis slippa snittas. Jag snittades med sonen och vill verkligen slippa göra om det.

Vi alla är så olika.. själv skulle jag inte skaffat fler om jag inte skulle få snitt igen
  • Frida Andersson

Har inte blivit sövd varken på mitt första snitt som blev akut eller på mitt planerade. Det som var var att min älskling fick följa med och ta hand om bebisen medans jag blev ihopsydd sen möttes vi på rummet. Var inte ifrån den lilla särskilt länge. Fick ju givetvis pussa på dom innan dom försvan

Svar på tråden Julibebis 2014