Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Btw, är nyfiken på vart ni bor, alltså vilken del av landet.
Själv bor jag i Rimbo (därav ett enormt handbollsintresse) sedan 2 år. Tillhör Norrtälje kommun och Stockholms län så det blir Danderyd för oss när det är dags för förlossning. (för den som är nyfiken och missade all rapportering om Rimbo i våras, så ligger Rimbo mitt i skogen med ca 4500 invånare, 6 mil till Sthlm och 5 till Uppsala)
Jag bor i Gävle.
Philippan87:man kan tydligen redan ha antikroppar mot det eller liknande om jag forstatt det riktigt som sa i givet fall beskyddar en - mera atminstone (tror att om man typ haft nagonslags infektion tidigare som gett en skydd - lite som vattkoppor fungerar)
Jag alskar lax, sushi, och blodrott kott.... har mycket svarare med att inte fa ata de sakerna an att halla mig borta fran vin (vilket jag ocksa alskar). Forra gangenutvecklade jag seriosa aversioner mot svinkott (skinka, bacon, kotletter - tom julskinka!!) och det var otroligt sorgligt for sa mycket annat var forbjudet. Och genomstekta biffar ar inget kul
Jag bor i Järfälla men spenderar mycket ledig tid på landet i Norrtälje. Vi väljer också Danderyd efter som det ligger mitt mellan landet och hemma.
Grattis alla nya :) och välkomna...
En sak jag har funderat över... när tänker ni berätta till era chefer om er graviditet? Jag vill nog vänta så länge som det går.. men min mage har svullnat upp rejält och det ser ut som jag är i 4-5 månaden redan..
ser inte alls ut så vanligtvis !!
Kommer det lägga sig? har hört folk säga att tarmarna svullnar och "flyttar sig lite"...
Sen en annan bit jag funderar över... typ mediumstekt nötkött? är det OK att äta det? typ på en finare resturang eller så.. många säger att man ska äta genomstekt kött,, men då borde det väl endast vara gris och lamm och så dem menar?? För vissa säger att nötkött är ok att äta blodigt eller medium stekt? nån som vet?
Jag bor i Uppsala..
Jag bor i Jämtland utanför Östersund :)
Ringde och bokade vul idag så 19e kl 14 får vi se liten om allt går bra :)