Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Välkomna alla nya! Glöm inte lägga in er i bf-listan
[quote=71595559][quote-nick]Jempiz skrev 2013-11-06 07:42:56 följande:[/quote-nick]
Grattis och välkomna alla nyplussade!
Jo anna, sådär ser jag med ut. Inte så kul. Det är tarmarna som svullnar tror jag. Brukar lägga sig efter några veckor.
Hej!
Jag hoppar också in här om jag får. Plussade förra veckan och beräknad till 2/7. Första graviditeten. Kunde inte i min vildaste fantasi tro att man kunde må såhär illa...
Jag mår fruktansvärt tjuvtjockt på kvällarna, inget riktigt illamående än. Det kommer säkerligen. Med mina två andra barn mådde jag illa och kräktes från dag 1 till v12, kan ju alltid hoppas att det blir annorlunda denna gången. Annan pappa än till de två första barnen, kan det skilja på hälsan tros?
Men vad underbart det är att frysa som en idiot och inte hitta sin vinterjacka där hemma efter flytten! Hittar ridjackorna jag inte använt på 8 år, hittar alla mina vårjackor men inte vinterjackan. Har antagligen hamnat i förrådet eller garaget men vet inte alls vart jag ska leta
Plussade idag, hoppas att det går vägen denna gång då jag fick utomkvedshavandeskap i mars i år.
Håller alla tummar och tår för att vi nu ska få ett litet syskon som beräknas komma 13 juli.
10-åringen här kommer inte heller att bli överlycklig. men sånt är livet. Utsalegt på det stora hela tror jag iaf att syskon berikar varandra i livet.... <3