Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Min äldsta pojke som är 8 år vill heller absolut inte ha ett syskon. Jag är jätteorolig för hur vi ska lägga fram det för honom, flickan är 5 år och tar det säkerligen bra. Min sambo har ett barn sedan tidigare också på 5 år. De bor hos oss varannan vecka och ni vet det där med det ständiga dåliga samvetet...
Hej!
Får man vara med?
Plussade i förrgår Inte så planerat men ändå! Vi har sen tidigare 4 barn eller jag har 2 egna och så har maken 2 sen innan..
Min spiral åkte ut med min tampong nu sista Mensen, fråga mig inte hur men det följde bara med, haha och nu sitter jag här gravid på första "försöket" .!
Är fortfarande lite chockad och vet inte riktigt än om hjärnan hängt med, allt känns ju normalt i magen och det är tidigt!
Vet inte riktigt heller hur man ska lägga upp det senare för verk.chefen då hon nämligen frågade för 4 veckor sen om jag va gravid? Skrattade bara o sa Näääää, har ju spiral och jag är nog färdig med barn.. Tjiiii fick jag
Jag är 27 år och min man 35 och våra barn är 2,5 , 5 , 6 och 11 år
Ha en toppen dag
Hej Får jag också hoppa in? Plussade i slutet på förra veckan och ska ha någon gång runt den 11 juli. Har två stora barn på 8 och 11 år så det känns nästan som första gången nu igen......
Hoppar in! Plussade idag!!
Bebis beräknad 16/7.
Välkomna alla nya och grattis:)
Emma80 : min yngsta är 6 år så jag känner likadant. Hela familjen har babyfeber:)
Morgonillamåendet har börjat men slipper kräkas än så länge. Ömma och tunga bröst men annars känns det inte så mkt . Försöker träna på gym , vill inte se ut som en valross på förlossningen ..:) nån annan som tränar och vad?