• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Blivandetrebarnsmor

HollyH, det är jag med övertygad om. Min 8-åring är rädd för att vi ska tycka om bebis mer än honom. Vi vet ju att fallet aldrig skulle kunna bli sådant, så jag får släppa min oro för detta och vänta tills han ser motsatsen.

• Hilmas Mamma

Hmm... Känner mig liiiite orolig.... Känner lite molvärk i nedre delen av magen sen i förmiddags.... Vet att jag kände det förra graviditeten oxå iofs o då gick det ju bra... Men orolig är jag ändå... Annars har jag en massa graviditets symptom.... Super ömma vårtgårdar, illamående, halsbränna, super trött dygnet runt.... O så magen då.... Den HAR blivit större!!! Tror inte att nån utomstående ser det än men jag o sambon ser det! Magen ser ut som i vecka 10 förra gången... O nu är jag bara i vecka 6 (5+2)... Kommer inte i mina nyinköpta jeans tex!!! Hoppas ni andra har det bra med era skatter i magen!!! 😊

• Phlippan87
    Hilmas Mamma skrev 2013-11-06 21:07:55 följande:
    Hmm... Känner mig liiiite orolig.... Känner lite molvärk i nedre delen av magen sen i förmiddags.... Vet att jag kände det förra graviditeten oxå iofs o då gick det ju bra... Men orolig är jag ändå... Annars har jag en massa graviditets symptom.... Super ömma vårtgårdar, illamående, halsbränna, super trött dygnet runt.... O så magen då.... Den HAR blivit större!!! Tror inte att nån utomstående ser det än men jag o sambon ser det! Magen ser ut som i vecka 10 förra gången... O nu är jag bara i vecka 6 (5+2)... Kommer inte i mina nyinköpta jeans tex!!! Hoppas ni andra har det bra med era skatter i magen!!! 😊
    molvärk är ju också graviditetssymptom, ett av de vanligaste. Jag känner det tack och lov bara korta stunder ännu 
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Linduccia

Jag plussade i lördags! Kunde knappt tro det, på första försöket!

Jag har en flicka sedan innan född i maj-10. Hon har längtat efter syskon länge, så hon blir nog glad när vi berättar, vilket lär dröja.

Jag har rätt så mkt molvärk, svullen mage, ömma tuttar,trött och är HUNGRIG!

Kan äta, äta och äta måste tänka mig för..

Får jag vara med i Er grupp?

• Patricia4
    Hilmas Mamma skrev 2013-11-06 21:07:55 följande:

Hmm... Känner mig liiiite orolig.... Känner lite molvärk i nedre delen av magen sen i förmiddags.... Vet att jag kände det förra graviditeten oxå iofs o då gick det ju bra... Men orolig är jag ändå... Annars har jag en massa graviditets symptom.... Super ömma vårtgårdar, illamående, halsbränna, super trött dygnet runt.... O så magen då.... Den HAR blivit större!!! Tror inte att nån utomstående ser det än men jag o sambon ser det! Magen ser ut som i vecka 10 förra gången... O nu är jag bara i vecka 6 (5+2)... Kommer inte i mina nyinköpta jeans tex!!! Hoppas ni andra har det bra med era skatter i magen!!! ????

Jag är oxå orolig hela tiden. Blir så trött på mig själv! Så fort jag inte känner av ngn symtom så tänker jag " oh no mf "

. Kan ngn väcka mig när jag är i v. 20 och bebisen sparkar ?? :)
  • Patricia4
    Linduccia skrev 2013-11-06 21:25:22 följande:

Jag plussade i lördags! Kunde knappt tro det, på första försöket!

Jag har en flicka sedan innan född i maj-10. Hon har längtat efter syskon länge, så hon blir nog glad när vi berättar, vilket lär dröja.

Jag har rätt så mkt molvärk, svullen mage, ömma tuttar,trött och är HUNGRIG!

Kan äta, äta och äta måste tänka mig för..

Får jag vara med i Er grupp?

Grattis :) självklart ! Alla får vara med ! Vi har en tillhörande Bf tråd oxå:)
  • JonnaSoderlund

Här känns det ingenting! Har varken ont i brösten, illamående, trötthet m.m

Börjar undra om Stickan har visat fel? :-/ eller så har jag bara haft tur hittills..

• Nimah

Låter som att vi är flera som dras med oro. Jag är rädd att gå på toa ibland, vill verkligen inte se blod. Tog ett nytt test idag och nu är teststrecket iaf starkare än kontrollstrecket, så det känns bra. Idag kräktes jag dessutom nu på kvällen, så det har varit en bra dag :)

• tattines
    Nimah skrev 2013-11-06 21:48:25 följande:
    Låter som att vi är flera som dras med oro. Jag är rädd att gå på toa ibland, vill verkligen inte se blod. Tog ett nytt test idag och nu är teststrecket iaf starkare än kontrollstrecket, så det känns bra. Idag kräktes jag dessutom nu på kvällen, så det har varit en bra dag :)

Usch vet hur det känns. Är orolig för en blodfläck varje gång jag går på toa :( Känner inga direkta symtom förutom trötthet så funderar på.att ta ett till test..
  • Bebisfabriken

Jag hade en minimal blödning igår kväll och en lite större på morgonen. Blev super nojjig och ledsen.
    Vi åkte till gynakuten och förväntade oss att bli hemskickade utan undersökning. Men vi fick ett fantastiskt mottagande.
    Dom kunde se en liten blödning från livmodertappen, men fosterhinnan var rund och fin. Vid missfall börjar den säcka ihop. På vul kunde dom inte se något eftersom det var för tidigt. Så vi fick en bokad tid om två veckor.

Svar på tråden Julibebis 2014