Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Ja, usch vad man nojar! Jag har haft två tidiga missfall, båda innan jag blev gravid med dottern. Båda de graviditeterna var oplanerade (en med kopparspiral, en gång den första gången jag och min sambo slarvade med skydd runt fertilitetstider), så de var ganska lätta att hantera. Direkt efter det andra missfallet blev dottern till, så då gick jag mest och väntade på att börja blöda i början men var egentligen inte så orolig. Med denna graviditet tog det jätteång tid att bli gravid och vi har verkligen velat det, så nu är nojan lite tyngre.
Tulipa, jag plussade också idag och enligt appen är det också beräknat till den 19/7! Vi hade ett missfall förra månaden så är lite småchockad över att vara gravid såhär fort igen :) i och för sig var det ett väldigt tidigt missfall i vecka 4, 4 dagar efter BIM.. Men ändå. Så hoppas bara att det ska hålla sig nu! Grattis till alla som plussat!!
Får man hoppa in här! Jag fick plus idag o sonen fick överlämna testet o visa att han ska bli tvåbarnspappa :) bra farsdag present från sonen :)
Har beräknat bf den 22 juli o är idag på bim-3
Well, hoppar väl in här jag med då! Plussade till vår stora lycka den 28/10, samma dag vi förlovade oss! BF enl uträknaren blev den 6/7.. :)
Många som har firat fars dag lite extra idag! Grattis alla!
Grattis till alla som plussat