Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Igår o idag har vi berättat för våra föräldraoro syskon med familjer!! Vi gjorde ett collage med bilder på vår dotter o skrev på "I sommar ska jag bli STORASYSTER!!!" Blev väldigt bra!! Alla ÄLSKADE det!! Blev många grattis, kramar, skratt o tom lite glädjetårar från min älskade pappa!! ❤️❤️❤️ Nu jäklar hoppas vi att tiden går fort!!! 😊😋
Hejsan. Jag tänkte hoppa in här om det går bra. Vi plussade i dag. Den bästa farsdagspresenten man kan önska sig.
Jag är lite osäker på BIM. Om man utgår från senaste menens första dag så blir det den 19/7 men jag vet att min ÄL var två dagar senare än beräknat och sen är min cykel mellan 30-31 dagar så jag tänker att någon gång mellan den 19 och 23 juli.
Tänkte att jag skulle sina till MVC i morgon och få en tid.
Grattis till nya plussare :). Vi vet inte riktigt hur vi ska berätta för övrig familj och vänner än men idag köpte vi pepparkaksform som en babyfot, kanske göra pepparkakor och slå in fint i en burk. Tänkte oxå på julkort, vi tar alltid julkort på barnen och man kunde kanske fälla in något på bilden som ett positivt gravtest eller någon form av annan ledtråd. Hur har ni andra tänkt berätta? Min mage är supersvullen redan (är bara i V 4+3) och undrar verkligen om jag kan dölja det till V 12. Har två barn sedan innan och kan inte minnas att jag såg ut på detta viset....
En klar nackdel med att inte ha ungen i magen den här gången: inte kunna känna om allt fortf känns som det ska. Nu höll min fru på att missa t-banan till jobbet och hade tydligen stressat och kutat som ett jävla djur, svetten pumpade och hon var helt slut (hon sprang typ 400 meter på 2 min). Hon har ju god kondis och är van att springa, men det där gör mig nervös och jag börjar såklart läsa på massa om missfall... blä för denna oro såhär i början.
Själv ledde jag spinningpass och nådde pulsnivåer på över 190 slag både samma dag som vår tvååring blev till, dagen efter det, dagen efter det och väldigt många fler ggr fram till vecka 20 så jag VET ju att det inte är farligt. Men, som sagt, ändå...