• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Cecam
    Surrih skrev 2013-11-12 08:45:44 följande:
    Cecam, va kul! :) jag mår bra, har dock jordens aptit, ont i tuttarna o trött om dagarna, kvällarna. Men har börjat vakna typ 2 timmar varje natt jätte pigg! Haha. Sen somnar jag om. Är så otålig, vill ha mage o börja shoppa! :p är min andra graviditet, har en tjej på 5 år, sambon har också en tjej på 6 från tidigare så här är vårat gemensamma. :)
    Va kul, då får vi verkligen följas åt. Glad Eftersom jag gjorde ivf så blir man skickad på vul mycket tidigare så jag ska dit redan om tre veckor för kontroll. Ska bli så spännande!  

Vill även passa på att säga grattis till alla er här i tråden som plussat!! Solig 
  • gubbenhilfe

Jag har inte fått ont i svanken än. Men ömma bröst, mår illa och kissnödig lite oftare molvärk, sol mensvärk ungefär. Jag vill oxå att tiden ska gå fortare så jag kan börja shoppa.

• Cecam
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 09:37:30 följande:
    Är på väg för att göra VUL nu, är så nervös!

Lycka till Bebisfabriken, det kommer att gå jättebra! {#emotions_dlg.flower}

Gubbenhilfe, vilken vecka är du i? :) Mår du väldigt illa? Jag känner emellanåt ett svagt svagt illamående, men det går över efter en stund och är som sagt så svagt att jag inte vet om jag bara inbillar mig. 

Förresten, någon som har svullen mage? Min känns som vanligt..      
  • Surrih

Cecam ja verkligen kul att vi är lika gågna ungefär! :D va spännande för dej då är det första för dig då?:) funderar på att göra privat vul för jag är så otålig haha. Ni som är i andra graviditet känner ni av tidigare än första grav? Kan inte minnas jag kände mig så "gravid" första gången haha.

• Cecam
    Surrih skrev 2013-11-12 09:56:47 följande:
    Cecam ja verkligen kul att vi är lika gågna ungefär! :D va spännande för dej då är det första för dig då?:) funderar på att göra privat vul för jag är så otålig haha. Ni som är i andra graviditet känner ni av tidigare än första grav? Kan inte minnas jag kände mig så "gravid" första gången haha.

Ja, det känns jättespännande! Skrattande Är så lycklig just nu!

När har du BF Surrih? Jag har den 13 juli.  
  • SannaM
    lillagreizn skrev 2013-11-11 11:13:52 följande:
    SannaM:Har inge illamående när jag vaknar, men det börjar ofta efter ca 16 och varar enda till jag ska sova, just när man ska lägga sig äre som värst, sprang upp ett flertal gånger från sängen inatt för att jag trodde jag skulle kräkas, mådde så illa att jag inte kunde somna före klockan 02.00 inatt :/ Tur jag jobbar eftermiddag idag. 

Hilmas mamma

Det är regelrätt illamående, känns som att jag måste kräkas hela tiden men jag kräks inte :/ Känns nästan som att det hade varit bättre och kräkas så illamåendet försvinner. Hade jag inte vägt så lite hade jag tamefan tryckt fingrarna i halsen så man får sova 

Jo anna: 

Tack för tipsen ska pröva  

Jag hade likadant. Helt lugnt på morgonen, sen smög det sig på och eskalerade framåt em/kväll. Kräktes inte en enda gång, men känslan var MÅSTE SPYYY flera timmar om dygnet. Usch. Lider med dig.
  • Surrih

Cecam jag har bf 14 juli! Haha :D ja känner mig mer fläskig än svullen om magen haha! Vägde mig iaf i förrgår stod på 56 så väger mig om nån vecka igen och ser om det blivit någon förändring :p

• MW90

Okej då kan jag kanske vara lite lugnare :) tack för svaren!!

• gubbenhilfe
    Cecam skrev 2013-11-12 09:56:35 följande:

Lycka till Bebisfabriken, det kommer att gå jättebra! {#emotions_dlg.flower}

Gubbenhilfe, vilken vecka är du i? :) Mår du väldigt illa? Jag känner emellanåt ett svagt svagt illamående, men det går över efter en stund och är som sagt så svagt att jag inte vet om jag bara inbillar mig. 

Förresten, någon som har svullen mage? Min känns som vanligt..      
    Jag är i vecka 5, 4+3. Jag känner mig lätt illamående hela tiden, förutom när jag äter... Och det bådar ju gott. Med mitt första barn gick jag upp 22 kg! Hoppas väll att det inte blir lika mycket denna gång, har nämligen bara lyckats gå ner 7 av de 22 kilona...
Svar på tråden Julibebis 2014