• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • mammasusan
    Pemlarsson skrev 2013-11-11 21:45:43 följande:
    Hoppas de blir starkare :) men ser ju positivt ut

tack
    A 27/6-06, V 26/4-09....
  • lillagreizn
    SannaM skrev 2013-11-11 19:45:49 följande:
    Fy sjutton vilket bemötande!! Inte direkt så man vill ha det när man är orolig och mår dåligt... Kan du skicka iväg ett mail någonstans och berätta om din upplevelse så att de vet hur du känner? Inte okej att bli behandlad så,.
    Ska prata med sköterskan som tog i mot samtalet på torsdag om att hennes sätt att bemöta människor inte är okej någonstans. 
  • mamiama

Det verkar som att detta hemska bemötande är vanligt tyvärr, hoppas verkligen blödningarna slutar och att allt är ok!

Själv har jag börjat kissa som attans, gått upp ett par ggr inatt. Eftersom jag blev gravid på pergo Dubbelkur ska jag på torsdag göra vul, mest för att se om det är ett foster eller fler... Är dödsnervös! Inbillar mej alla möjliga hemska saker, är så rädd att allt ska gå fel igen...

• MW90

Är det fler som har jätteont i svanken/ ryggen nu i tidig graviditet.? Kan inte minnas att det var så med sonen. :( blir orolig att de e ett kommande missfall.

• Cecam

Hej,

Hoppar också med här. Glad Går in i v 6 i dag jag med!

Hur mår du Surrih? Har du några symptom? 

Det här är min första graviditet någonsin och efter ett antal IVF-försök så plussade vi äntligen!

Jag har knappt några symptom alls vilket känns lite jobbigt då det gör att allt känns overklig, vågar knappt tro att det är sant.

Det jag känt av är ömhet i svanken och att brösten ömmar väldigt svagt till och från. Men emellanåt känner jag ingenting. Jag är dessutom pigg, trots att jag sover oroligt och vaknar väldigt tidigt. Aptiten är också upp och ner.            

• blivande5barnsmamma

hejsan hoppar också in här, plussat igår :)

MW90 skrev 2013-11-12 07:15:45 följande:
    Är det fler som har jätteont i svanken/ ryggen nu i tidig graviditet.? Kan inte minnas att det var så med sonen. :( blir orolig att de e ett kommande missfall.

har också jätteont i svanken men du kan va lugn många som får så och mensvärk :)
  • Surrih

Cecam, va kul! :) jag mår bra, har dock jordens aptit, ont i tuttarna o trött om dagarna, kvällarna. Men har börjat vakna typ 2 timmar varje natt jätte pigg! Haha. Sen somnar jag om. Är så otålig, vill ha mage o börja shoppa! :p är min andra graviditet, har en tjej på 5 år, sambon har också en tjej på 6 från tidigare så här är vårat gemensamma. :)

• Surrih

Glömde tillägga molvärk i magen o lite spänd under naveln. Känner inget i svanken dock :)

• Pemlarsson
    blivande5barnsmamma skrev 2013-11-12 08:26:06 följande:

hejsan hoppar också in här, plussat igår :)

har också jätteont i svanken men du kan va lugn många som får så och mensvärk :)
    Jag med ! Eller ländryggen!
Svar på tråden Julibebis 2014