Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Här verkar det inte gå vägen heller en droppe ljus rosa imorse och nu lite till...????
Oj alla ??? Ska vara en ledsen gubbe
Oj Nimah:)! Du har ju redan mage:) va mysigt!
Jag har tid till MVC 28/11, där ska vi göra ett vul. Vill bara se det lilla hjärtat ticka!
håller tummarna för er som blöder, min graviditet började med blod runt BIM dagarna men mensen kom liksom inte igång därav att jag tog testet och fick positivt,
Min lillasyster har blödit i alla sina graviditeter, minns hennes första då blödde hon som en gris i v5-6 så jag fick åka med henne till gynakuten men där kunde läkaren varken säga bu eller bä för det var för tidigt att se något, det enda han kunde se var att fostersäcken var runt och fin, det gick bra och jag fick en liten systerson ungefär 7månader senare =)
Hej hej ! Hoppar med i denna tråden också :)! Bf runt 11 juli andra barnet :)
Har också fått en svullen mage redan !
Jag kan oxå säga att jag har en svullen mage fast man bara är på 4+0 ;)
Jag känner mig så ogravid.. Mår prima förutom att jag är lite tröttare än vanligt. Med sonen spydde jag morgon och kväll vid det här laget..
Har faktiskt ringt min BM och hon vart såååå glad. Hon ska skicka tid för inskrivning och en remiss till läkare då jag vill ha ett KS den här gången.
Plussade i torsdags och har räknat ut att BF borde bli runt 12/7.
Detta är ett mycket efterlängtat barn eftersomjag vvelat haft barn sen jag var sexton, nu fyller jag 22 i december. Var till en gyn i somras som så att jag förmodligen var steril pga av mina adhdmediciner.
Så nu har jag tvärt fått sluta med mina mediciner och de är riktigt kämpigt för jag kan verkligen inte sova på nätterna och dagarna består av att må illa..
Men de kommer vara värt de i slut ändan när den lilla kommer till världen!
Haha, är bara i v 5+3, så det är ju bara svullna tarmar och sånt omysigt. Svullnade mycket med sonen också och då började folk fråga i v 6-7. Flög i v 11, och då frågade de hur långt gången jag var när vi skulle checka in. På det bolaget fick man flyga utan intyg till v 28, hon blev tydligen osäker om jag ingick i den gruppen som behövde intyg. Har tydligen lätt för att få svullomage helt enkelt!
Verkligen jobbigt för er som blöder. Kom ihåg att de flesta små blödningar faktiskt inte är mf. Min kompis väntar barn vilken sekund som helst och hon blödde vansinnigt mycket i början. Var på akuten flera gånger i veckan stackarn. Men allt var bra och nu är hon en vecka över bf.