Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Jo anna jag har rosa flytningar nu, dock inget mer blod än så länge. Om det är nån tröst sa doktorn att blödningar fram till v 12 är vanliga. Att livmodern inte är helt fylld av bebis än och att det då kan läcka blod som vid vanlig mens.. Nåt åt det hållet iaf. Håller tummarna för dig också.
Fy fan vad arg jag är, ringde till gyn för att boka in en ny tid då jag inte kunde komma i tisdags pga jag och sonen var sjuk. Anledningen till att jag sökte är att jag har haft huggande smärtor i magen/äggstockarna/livmodern i över ett halvår eller sen jag fick utomkvedshavandeskap.
Var dock tvungen att berätta att jag blivit gravid och att jag inte haft smärtor dom två senaste veckorna, men att jag ändå är orolig för att någonting är fel, då man inte ska ha smärtor i över ett halvår och att jag är rädd för att det kan vara någon infektion. Till svar fick jag att hon inte tyckte jag behövde en ny tid då jag inte haft besvär dom två senaste veckorna och att jag istället skulle återkomma om jag fick tillbaka besvären. Jag förklarade min oro ändå och att jag tycker man borde kolla om man kan se vad som orsakat smärtorna ett halvår. Jag fick bråka mig fram till en tid och sedan säger hon kommer du inte på torsdag så får du 300 kronor i böter!
Fy fan vilket bemötande, tror hon på allvar att jag söker hjälp för att jag vill att nån ska vara och gräva i mitt underliv för skojskull. Man söker ju hjälp för att man är rädd att nått inte är som det ska! Hoppas inte kvinnan är där på torsdag för då ska jag fråga henne hur man kan bemöta nån på det sättet, då hon var fruktansvärt snäsig och det jag skrivit nu är bara en del av det
Jobbigt för er som blöder. Hoppas allt är ok.
Själv har jag svällt upp som en ballong och ser ut såhär nu efter lunch. Jag är hyfsat smal i vanliga fall, även om jag inte har helt platt mage. Men den här kan jag ju inte ens dra in!
Glömde bilden...
Glömde bilden...
Eh, jag gömmer mig inne på mitt kontor, och försöker ha mycket att bära på när jag måste våga mig ut....
Eh, jag gömmer mig inne på mitt kontor, och försöker ha mycket att bära på när jag måste våga mig ut....