• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Cecam
    Surrih skrev 2013-11-12 10:05:57 följande:
    Cecam jag har bf 14 juli! Haha :D ja känner mig mer fläskig än svullen om magen haha! Vägde mig iaf i förrgår stod på 56 så väger mig om nån vecka igen och ser om det blivit någon förändring :p

Surrih - Tittade först bara på när jag hade min senaste mens men såg sen att man även kunde välja när man hade ägglossning och eftersom jag gjorde ivf så vet jag exakt dag och då får jag också BF 14 juli! Skrattande

Vägde mig i går och då vägde jag 57, rätt lika du och jag. ;)   
  • Surrih

Hahaha va roligt cecam! Jag räknade från mensen först jag med men ändrade sen från ÄL ist för den är pålitligare än min mens haha. Värsta kul att det är så lika ju! :D

• Pemlarsson
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 09:37:30 följande:

Är på väg för att göra VUL nu, är så nervös!

Lycka till ! Va kul! Bokat eget eller ingår de ?vilken vecka är du i ?
  • AAS10

Varför går aldrig tiden framåt??? Är 5+3 .... vecka 12 hade inte vart fel.....

• autismförälder

Usch man känner sig som en tonåring, ligger kvar i sängen utan att ens vara lite sugen på att kliva upp... Har en hemtenta att skriva och hund som ska ut så man är så illa tvungen. När var det man piggnade till? Vecka 12? Kommer hinna få liggsår till dess

• autismförälder

Sitter och fnissar lite åt bilderna i tråden, ser att det är fler som är svullna. på kvällarna är jag enorm men på dagtid syns det inte så farligt mycket

• MW90

Jag har precis bokat ett VUL men det blev inte förrän den 8 januari :( men de ska bli skönt att få göra ett då jag gjorde ett med sonen.

Känns extra jobbigt att veta att man kommer lägga på sig några kilo igen, lyckades gå ner alla kilon plus lite till o blev sååå nöjd, men nu är det dax igen ;)

• Surrih

Jag mår bara illa när jag är hungrig vilket är typ varannan timme! Haha men är dagmatte åt ett gäng ludenben så får iaf motion med mitt mat frossande haha

• mammasusan

Jag upptäckte igår att jag inte kan dricka pepsi längre som är min favorit...huuuu så illa det smakade!

Svar på tråden Julibebis 2014