• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Nimah

Har ni sett datumen i bf listan, vi täcker in nästan varje dag hela månaden och bara enstaka har samma dag! Lite lustigt.

Hoppas vulet går bra idag bebisfabriken.

• Surrih

Hm. Kan någon hjälpa mig lite här. Jag räknade att jag var typ v6 nu. Men så ringde Bm om tid för inskrivning. Så enligt henne räkna man från sista mensen men jag har ju räknat på den mensen som inte kom! Så enligt henne va ja typ 10 veckor?! Plussade förra veckan med cb, stod gravid 1-2v. Vad stämmer?? Haha

• Pluttan

Hej allihopa ! Jag plussade den 25/10 . Jag undrar om jag få vara med er här i tråden ?? Enligt FL graviditets kalender har jag bf den 3 juli.

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan

Jo jag glömde ju skriva att jag är 39 år och väntar tredje barnet. Har sen tidigare en son född 00 och en dotter född i juni 12.

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 11:35:20 följande:
    Hm. Kan någon hjälpa mig lite här. Jag räknade att jag var typ v6 nu. Men så ringde Bm om tid för inskrivning. Så enligt henne räkna man från sista mensen men jag har ju räknat på den mensen som inte kom! Så enligt henne va ja typ 10 veckor?! Plussade förra veckan med cb, stod gravid 1-2v. Vad stämmer?? Haha
    hmm det låter ju faktiskt inte riktigt rätt, när hade du sista mensen?
  • Surrih

Runt 13 sep tror jag det var. Hon sa att man räknar från sista mensen men jag trodde man räknade från sista icke mensen liksom haha!

• AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 11:49:08 följande:
    Runt 13 sep tror jag det var. Hon sa att man räknar från sista mensen men jag trodde man räknade från sista icke mensen liksom haha!
    8+4 får jag det till..... nä från första mensdagen du hade senast brukar det vara men väldigt konstigt att testet visade 1-2 för när den visar det är det ju max säg 4veckors grav.
  • Surrih

Fick det också till 8+4. Medan bm typ; "Mjaha då är du vecka 9-10 nudååå" haha

• AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 11:56:51 följande:
    Fick det också till 8+4. Medan bm typ; "Mjaha då är du vecka 9-10 nudååå" haha
    hon har ju lite rätt ändå, du är ju inne i vecka 9 i sådanafall hihi.... 
Svar på tråden Julibebis 2014