Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Har ni sett datumen i bf listan, vi täcker in nästan varje dag hela månaden och bara enstaka har samma dag! Lite lustigt.
Hoppas vulet går bra idag bebisfabriken.
Hm. Kan någon hjälpa mig lite här. Jag räknade att jag var typ v6 nu. Men så ringde Bm om tid för inskrivning. Så enligt henne räkna man från sista mensen men jag har ju räknat på den mensen som inte kom! Så enligt henne va ja typ 10 veckor?! Plussade förra veckan med cb, stod gravid 1-2v. Vad stämmer?? Haha
Hej allihopa ! Jag plussade den 25/10 . Jag undrar om jag få vara med er här i tråden ?? Enligt FL graviditets kalender har jag bf den 3 juli.
Jo jag glömde ju skriva att jag är 39 år och väntar tredje barnet. Har sen tidigare en son född 00 och en dotter född i juni 12.
Runt 13 sep tror jag det var. Hon sa att man räknar från sista mensen men jag trodde man räknade från sista icke mensen liksom haha!
Tycker också det hela är så himla skumt! Haha
Fick det också till 8+4. Medan bm typ; "Mjaha då är du vecka 9-10 nudååå" haha