• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Bettanspettan
    Surrih skrev 2013-11-14 06:32:06 följande:
    Grattis Frida, kul med en sån nyhet 4 på morgonen! :D mammamia, okej tycker jag läst att folk ätit dom, men bra du meddelade att dom ändrat :) Jag vaknade som vanligt runt 5 snåret pigg som en mört! haha. Och kissnödig såklart :p Ni som är gravida för andra/tredje gången vilken vecka började magen komma i för er? :)

Förra gången med trean fick jag köpa mammabyxor i v 11 för då kunde jag inte ha nåt. Denna gången är jag tjockare i mig själv så vet inte riktigt vad som är bebis eller livsnjutning men tyckte redan det börjar bli svårt att knäppa jobbar byxorna.
  • Surrih

Bettanspettan är i vecka 8+6 nu och tycker redan de spänner haha. Mest på morgonen och kvällen :)

• Patricia4

Hej tjejer

Är på 6+3 och fick en ljusrosa flytning imorse. Lite molvärk och sen ingenting mer. Är sjukt orolig!! Vill bara grina :(

• lillagreizn
    Patricia4 skrev 2013-11-14 09:07:46 följande:
    Hej tjejer
    Är på 6+3 och fick en ljusrosa flytning imorse. Lite molvärk och sen ingenting mer. Är sjukt orolig!! Vill bara grina :(
    Haft ljusrosa flytningar i 2 veckor nu till och från. Så länge det inte kommer fläckar av färskt blod i storlek med en 5 krona tror jag inte du behöver oroa dig. Kan även tillägga att när jag väntade sonen så blödde jag som att jag mer eller mindre hade vanlig mens i början av graviditeten och att jag sedan hade mycket rosa flytningar och mindre blödningar hela graviditeten. 
  • Patricia4
    lillagreizn skrev 2013-11-14 09:15:33 följande:
    Haft ljusrosa flytningar i 2 veckor nu till och från. Så länge det inte kommer fläckar av färskt blod i storlek med en 5 krona tror jag inte du behöver oroa dig. Kan även tillägga att när jag väntade sonen så blödde jag som att jag mer eller mindre hade vanlig mens i början av graviditeten och att jag sedan hade mycket rosa flytningar och mindre blödningar hela graviditeten. 
    Tack för ditt svar, vet att det är vanligt . Men eftersom jag aldrig haft det tidigare så noijar jag enormt. Detta är mitt fjärde barn. Sjätte graviditeten. Vill inte att de ska upptäcka ett MA i v13 .. :(
  • mamiama

OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!

• Pemlarsson
    mamiama skrev 2013-11-14 09:35:54 följande:

OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!

Va ! Haha oj ! Tvillingar då kanske ? Finns de i släkten. ?
  • Patricia4
    mamiama skrev 2013-11-14 09:35:54 följande:

Vad kul!!!
  • Smalltowngal
    Fikon79 skrev 2013-11-14 06:32:16 följande:
    Hejsan, hoppas man får hoppa in här. Plussade i söndags och borde ha BF runt den 20 juli. Första barnet, känns roligt och sjukt läskigt.

Enda egentliga symptom än så länge är galet svullen mage. Någon som har några tips för gasig mage :/

Grattis!! Jag plussade också i söndags, så skoj på fars dag :) är också väldigt svullen men är inte alls gasig konstigt nog.. Ömma bröst som tusan dock :p hur länge har ni försökt?
Svar på tråden Julibebis 2014