• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Smalltowngal
    mamiama skrev 2013-11-14 09:35:54 följande:
    OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!

Wow vad spännande! Vilken vecka är du i?
  • Jo  anna

Ska snart iväg på vul, är jättenervös. Är i 6+6 nu och jag hoppas verkligen att vi får se ett hjärta slå.

• pixi8
    Smalltowngal skrev 2013-11-13 21:50:35 följande:

Jag beklagar ditt mf :( som sagt hoppas det håller sig nu! Hur mår du och vilken vecka är du i? :)
    Jag har ingen aning om vilken vecka jag är i! Jag vet inte alls när jag hade ägglossning... Men jag ska till bm på måndag, hoppas hon kan hjälpa mig lista ut vilken vecka jag kan vara i. Just i dag mår jag sådär. Mår illa och är trött. Men annars känns det bra. Konstant hungrig bara Glad

Hur mår du och vilken vecka är du i?
  • gubbenhilfe
    mamiama skrev 2013-11-14 09:35:54 följande:
    OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!

Gud vad spännande!
  • gubbenhilfe

Hjälp! Har just blivit kallade på anställningsintervju nästa vecka, snacka om dålig timing. Jag får helt enkelt gå dit höra mitt bästa och vara ärlig, men Gud vad nervös jag är. Känns ju surt om jag inte skulle få jobbet bara för att jag är gravid.

• huldaskarin

Berättar du att du är gravid får du säkert inte chansen. En kompis berättade sanningen och då var arb.givaren helt plötsligt inte alls intresserad  

It wasn't me!
  • Wopr
    gubbenhilfe skrev 2013-11-14 10:42:09 följande:
    Hjälp! Har just blivit kallade på anställningsintervju nästa vecka, snacka om dålig timing. Jag får helt enkelt gå dit höra mitt bästa och vara ärlig, men Gud vad nervös jag är. Känns ju surt om jag inte skulle få jobbet bara för att jag är gravid.
    Å, jag ska antagligen börja en ett och ett halvt år lång utbildning i mars. Hur tänkte jag där?

Det kommer säkert gå riktigt bra för dig. Håller tummarna!
  • AAS10
    Liljekonvaljebladet skrev 2013-11-14 10:41:04 följande:
    Det har jag aldrig hört talas om? Har det haft bra effekt hos folk?

Ingen aning, men jag e desperat
Svar på tråden Julibebis 2014