• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • lillagreizn
    gubbenhilfe skrev 2013-11-14 10:42:09 följande:
    Hjälp! Har just blivit kallade på anställningsintervju nästa vecka, snacka om dålig timing. Jag får helt enkelt gå dit höra mitt bästa och vara ärlig, men Gud vad nervös jag är. Känns ju surt om jag inte skulle få jobbet bara för att jag är gravid.
    Jag hade inte berättat men tanke att det är så tidigt och allt kan ju ske, dessutom har arbetsgivaren ingenting med det att göra i ett sånt här tidigt skede. 
  • Pluttan

Jag kommer att göra vul. Alla över 35 blir erbjudna det här. Fast här är dåligt med läkartider så det blir inte förrän i vecka 11.

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • lillagreizn

Japp då hade man varit på gyn och dom kunde inte upptäcka någon orsak till smärtorna som jag haft i över ett halvår och allt såg bra ut. När dom ändå undersökte mig så kolla dom graviditeten oxå och dom såg då iaf en hinnsäck och en gulesäck så det var juh bara bra. 

• Lindsey Egot the only one
    mamiama skrev 2013-11-14 08:47:24 följande:

Har oxå ätit postafen 3 graviditeter, blev inte glad när jag fick höra den nyheten, men man kan ta ett snack med läkaren för säkerhets skull...

Detta är min 4 grav och jag e redan rejält svullen... Och gasig så det e ju tarmarna, haha! ;)

Man får be om primperan
  • Jo  anna

Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.

• Wopr
    gubbenhilfe skrev 2013-11-14 11:22:35 följande:
    Spännande! Då sätter jag mitt hopp till då jag kan bli helt tokig på att ingen vet hur man ska blinka i en rondell! Lycka till.
    Tack! Det frustrerar mig mycket också. Plus alla cyklister som tror att de äger vägarna.
  • Wopr
    Jo anna skrev 2013-11-14 14:43:26 följande:
    Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.
    Men åhhhh! Det måste vara en häftig känsla. Grattis :)
  • Sofie mamma till 2 prinsar

Hej hej! Plussade igår och ska väl (om allt går bra) få en liten 3:a i slutet av juli så jag hoppas d är ok om jag hänger på den här tråden? :)

• Wopr
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-11-14 14:55:43 följande:
    Hej hej! Plussade igår och ska väl (om allt går bra) få en liten 3:a i slutet av juli så jag hoppas d är ok om jag hänger på den här tråden? :)
    Välkommen :)
  • Sofie mamma till 2 prinsar
    Wopr skrev 2013-11-14 15:06:38 följande:
    Välkommen :)
    Tack så mycket! :)
Svar på tråden Julibebis 2014