Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Jag kommer att göra vul. Alla över 35 blir erbjudna det här. Fast här är dåligt med läkartider så det blir inte förrän i vecka 11.
Japp då hade man varit på gyn och dom kunde inte upptäcka någon orsak till smärtorna som jag haft i över ett halvår och allt såg bra ut. När dom ändå undersökte mig så kolla dom graviditeten oxå och dom såg då iaf en hinnsäck och en gulesäck så det var juh bara bra.
Har oxå ätit postafen 3 graviditeter, blev inte glad när jag fick höra den nyheten, men man kan ta ett snack med läkaren för säkerhets skull...
Detta är min 4 grav och jag e redan rejält svullen... Och gasig så det e ju tarmarna, haha! ;)
Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.
Hej hej! Plussade igår och ska väl (om allt går bra) få en liten 3:a i slutet av juli så jag hoppas d är ok om jag hänger på den här tråden? :)