• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Pikku Enkeli

Vad många som verkar göra tidigt ul? Är det vanligt?

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • Cecam
    Pikku Enkeli skrev 2013-11-14 12:24:04 följande:
    Vi har fått tid för ul v.9, men det är bara för att vi har gjort ivf och då vill dom följa upp att allt ser ok ut.
  • Lyrasmamma

Har fått tid för ul den 25 november, så spännande! Har tvillingar i släkten, tvåäggs (mina småsyskon plus min mormors syskon) så det är ju spännande att se om det är en eller flera :)

• gubbenhilfe
    Surrih skrev 2013-11-14 12:22:03 följande:
    Gud va spännande med tvillingar! :D gubbenlhife vad läser du? Funderar på att läsa till usk på distans under mamma ledigheten. Men vet inte om de blir för tufft?

Jag läser in ekonoutbildningen via Linnéuniversitet. Det är klart att det kan vara lite tuft, ibland är det svårt att fokusera. Men jag har inställningen att jag gör så gott jag kan, hinner jag inte med en kurs den här terminen så tar jag den vid ett annat tillfälle. Det tar lite längre tid men det tycker jag inte gör så mycket.
  • gubbenhilfe

Tycker oxå att det verkar vara många som får det. Där jag bor får man inte det, men jag hoppas på att få igenom det. Vi ska träffa vår BM på onsdag nästa vecka.
  • gubbenhilfe
    Lyrasmamma skrev 2013-11-14 12:48:20 följande:
    Har fått tid för ul den 25 november, så spännande! Har tvillingar i släkten, tvåäggs (mina småsyskon plus min mormors syskon) så det är ju spännande att se om det är en eller flera :)

Åh, vad spännande, hur långt gången är du då?
  • Nimah
    mamiama skrev 2013-11-14 12:17:22 följande:

Är i v 4+5 idag ska tillbaka om 2 veckor å titta igen, mamma är enäggstvilling men det är ju inte ärftligt, fast 1 på 10 får tvillingar efter behandling med pergo, SKITHÄFTIGT!!!

Vad spännande!
  • Nimah

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
    De flesta har bokat det privat tror jag. Vi har tid den 26 november, det har jag bokat själv. Kostar som ett läkarbesök. Längtar tills dess!
  • Smalltowngal
    pixi8 skrev 2013-11-14 10:09:46 följande:
    Jag har ingen aning om vilken vecka jag är i! Jag vet inte alls när jag hade ägglossning... Men jag ska till bm på måndag, hoppas hon kan hjälpa mig lista ut vilken vecka jag kan vara i. Just i dag mår jag sådär. Mår illa och är trött. Men annars känns det bra. Konstant hungrig bara 

Hur mår du och vilken vecka är du i?

När hade du mens sist? Man räknar ju från senaste mensens första dag :) min sista mens första dag var den 13 oktober så jag är i vecka 5 (4+4). Jag har inte så mycket symptom än förutom tokömma bröst och molvärk till och från :)
  • pixi8
    Smalltowngal skrev 2013-11-14 13:31:48 följande:
    När hade du mens sist? Man räknar ju från senaste mensens första dag :) min sista mens första dag var den 13 oktober så jag är i vecka 5 (4+4). Jag har inte så mycket symptom än förutom tokömma bröst och molvärk till och från :)

Jo jag vet ju hur man räknar. Men hade ju ett missfall förra månaden, har alltså blivit gravid utan någon mens emellan. Därför har jag ingen aning om vilken vecka jag är i...
Svar på tråden Julibebis 2014