Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Hejsan, hoppas man får hoppa in här. Plussade i söndags och borde ha BF runt den 20 juli. Första barnet, känns roligt och sjukt läskigt.
Enda egentliga symptom än så länge är galet svullen mage. Någon som har några tips för gasig mage :/
Jag lämnar er nu. Lycka till allihop! :)
Postafen kan vara farligt för fostret!! Dom har ändrat i bipacksedeln ...
Jag lämnar er nu. Lycka till allihop! :)
Digitalt test idag på BIM och Gravid 1-2. Nu är det säkert
Jag hoppar in här om jag får. Är beräknad till 7/7 enligt bim. Gjorde test på halloween och på allahelgonadagen då mensen uteblivit. Båda två var positiva men det tog exakt de minuterna man skulle vänta innan det visade något. De andra barnen har det visat positivt så fort urinen kommit på stickan. Ska göra ul imorgon för att konstatera graviditen sitter där den ska och ska sedan gå på innohep alt fragmin resterande tid inkl tre månader efteråt om allt ser bra ut imorgon.
Hoj snart dags att fara på gyn, något jag hatar att göra men något jag verkligen måste :/
Få se om dom kan komma på orsaken till mina smärtor och sedan är det ju ett plus om dom kan se att jag är gravid och att allt ser rätt ut.
Har oxå ätit postafen 3 graviditeter, blev inte glad när jag fick höra den nyheten, men man kan ta ett snack med läkaren för säkerhets skull...
Detta är min 4 grav och jag e redan rejält svullen... Och gasig så det e ju tarmarna, haha! ;)