• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • gladamamsen

här väntar jag in mens..brukar få mellan 4-6 varje månad men ingen mens än..å vad jag vet så har vi inte hat oskyddat så gravid  jag nog inte.vi ska köra denna månad så varför kommer inte dendär mensen som annars e så punktlig ;(

• Smulan 89

Grattis Saga =)

Här kom mensen en vecka sent, men nu är den igång i alla fall. Vi ska börja först i juni, så det är lite kvar att vänta och längta.

• eko my

Grattis Saga!

Vad härligt ändå att det börjar hända lite i tråden! Jag går in i vecka 8 imorgon.. mår illa i omgångar men tröttheten är det mest påtagliga! Brösten med som blir större och stickiga.. Dom behöver inte bli större alltså..suck!
    Idag blir det timjobb.. imorgon blir det intervju på nya arbetsplats.. pirrigt! Och nej jag tänker inte berätta!..än..

• novsep

GRATTIS SAGA!!!
    Vi har börjat försöka denna månaden och jag måste säga att det är otroligt spännande o pirrigt!!
    Har några dagar kvar till ägglossning men vi kör på ändå, man vet ju aldrig. ;)

• Saga09

Tack tjejer :)

Fattar inte att det funkade på en gång.. är nog lite chockad haha.

Vaknar och mår illa och lägger mig illamående.. kan ju kbappt ha passerat BIM ännu......

• chiqita

Saga; kommer inte ihåg vad som är vanlig lutealfas men om du hade äl när du kände dig extra sugen är det alltså äl+9-11 idag om jag räknat rätt

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)