• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • chiqita

Titt ut: jo och skönt att bli tagen på allvar. Kan ju vara samma sak som låg till grund för mina oregelbundna cykler innan Hugo med.. I morrn blodprover. Hoppas de finner svar.

• eko my

ja det är trist.. ska in på gynakuten och kolla idag ändå.. tror verkligen det var mf, men bra att kolla. Min bm tyckte det eftersom jag kommit så pass långt ändå.

• Saga09
    eko my skrev 2014-04-29 21:23:12 följande:

Säkert vanligt,men här gick det inte bra. Fick mf ikväll... smile4.gif

Men åh nej :( beklagar..
  • novsep

Hur gick det idag my?

Jag har teststickor från testlagret, räknas svaga röda streck som en graviditet?

• Vikkan333

Hej!
    Kan man få hoppa in här? Jag är 34 år och trots att jag i många år sagt att 2 barn räcker så vaknade jag en morgon och ville ha en trea... Maken har pratat om det till och från i många år så på måndag ska jag ta ur kopparspiralen! Förvånad Men jag måste erkänna att jag känner/känt precis som många andra här... typ är vi galna? Börja om på nytt när barnen blivit så självgående? Är jag för gammal? Hur får vi plats? Men innerst inne så skulle vi älska ett till barn och familjen skulle bli mer komplett (om det blir ett plus vill säga).

Usch jag är ledsen eko my!  

• eko my

Det var mf som jag trodde och det mesta utan en 2 cm bit slemhinna hade kommit ut. Så jag fick Cytotec att ta idag.. 6 timmar senare och inget har hänt än.. hoppas jag slipper skrapning... och hoppas jag slipper någon hemsk upplevelse med Cytotecen med..... Hua.. känner mig liten och utlämnad när man inte vet vad som ska hända..
    Har i alla fall massor med smärtlindning hemma.. men det får hellre hända något så det kommer ut än ingenting.. Bara psykiskt jobbigt..
    Kanske inte blir så illa när det är så lite som ska ut? Någon som har erfarenhet av läkemedlet?

Det är blandade känslor.. jag skulle vilja gråta men jag kan verkligen inte.. Det är som om det är en plugg i vägen.. kanske man håller sig "flytande" för sina andra barn? vet inte..
    Jag ska lägga energin på att gå ner dom där extra kilona istället.. bara detta är över så...

Jag stannar kvar i gruppen lite smått.. för någon gång vill vi ha en trea.. men kanske inte direkt...

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)