Blomster84 skrev 2015-09-12 11:56:39 följande:
Vårt 3.e försök (FET) gick inte vägen men vi har precis gjort ett nytt försök. Är på rd2 idag. Dock kläckte sambon ur sig under ett bråk igår att han inte alls är intresserad av att skaffa barn och att han hoppas att detta inte heller går vägen. Så jag vet inte vad jag ska göra just nu. Hoppas eller inte...
Tråkigt att höra att det inte blivit bättre för dig. Hoppas innerligt att tiden går fort och att du kommer in på op fortast möjligt. Förstår att väntan måste tära nåt fruktansvärt
Kram
Hej igen! Tråkigt att ni har haft ett uppslitande gräl. Men infertilitet och IVF-behandlingar är svåra prövningar och kan locka fram dåliga sidor. Jag och min man har också grälat mer (och värre) under IVF.
Det är inte säkert att din kille menade vad han sa. Man kan ju säga så otroligt dumma grejer när man är arg. Det ursäktar förstås inte att han sa något väldigt dumt och att han också gav uttryck för att inte stötta dig i det du går igenom just nu (ruvningen är en hemsk tid!). Jag hoppas att han inser att han betedde sig illa, att han innerst inne inte menade vad han sa och att han ber dig om ursäkt.
Klart att du ska hoppas på att få en liten!
Stor kram till dig. Hoppas att du trots allt får en fin helg! Gråt en skvätt om det får dig att må bättre.