• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Libra1

Ett digitalt gjorde inte utslag ännu så får väl avvakta lite. Drygt! Vill veta nu!!! :)

Har fått ont i ena äggstocken. Visst är det så att en överstimulering känns av när man blir gravid. Hoppas!!!

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-02 15:49:12 följande:
    Ett digitalt gjorde inte utslag ännu så får väl avvakta lite. Drygt! Vill veta nu!!! :)

Har fått ont i ena äggstocken. Visst är det så att en överstimulering känns av när man blir gravid. Hoppas!!!

Förstår att du vill veta nu! Håller tummarna!!

Själv blir det äp på tisdag, hade bara 3 blåsor så hoppas verkligen att det finns några ägg som är bra.
    Känner mig fruktansvärt nervös.  
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-02 20:31:01 följande:
    2014bebis: Jag ska hålla tummarna att det går bra. :)

Tack! Hur går det för dig?
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-02 20:31:01 följande:
    2014bebis: Jag ska hålla tummarna att det går bra. :)

Tack! Hur går det för dig?
  • Libra1

Idag fanns inte plusset längre och jag blöder lite rött. Känns väldigt kört. Testdag imorgon. Antar att det blev ett tidigt missfall igen. :(

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-03 19:42:35 följande:
    Idag fanns inte plusset längre och jag blöder lite rött. Känns väldigt kört. Testdag imorgon. Antar att det blev ett tidigt missfall igen. :(

Åh nej! Är sååå ledsen för eran skull. Kramar till dig Libra
  • ITM

Tänker på er Libra1. Kram
    2014bebis åh spännande äp på tisdag, kommer gå kanon!

• finski
    Libra1 skrev 2014-05-03 19:42:35 följande:

:((
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö