• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Tedax
    Smulan987 skrev 2014-07-29 12:59:56 följande:

Hej! Tänkte hoppa in här, hoppas att det är ok? Jag blir 35 i oktober, har 3 barn sedan innan, trodde att vi skulle vara nöjda så, men har nu bestämt oss för att försöka ordna en fyra.. Trean tog 14 månader, hoppas verkligen att det går snabbare den här gången då vi har sagt att det tar för lång tid så struntar vi i det, vi vill inte bli "för gamla"..

Välkommen! {#emotions_dlg.flower} Är också orolig att det ska ta lång tid att få till ett syskon, är på försök fem, sonen tog sig på försök 15...
  • Annica80

Fick i onsdagskväll lite blod på pappret vid kvällens sista toabesök. Inget blod under natten. Torsdags blödde jag så att jag var tvungen att ha binda på mig, ignen mensvärk som jag vanligtvis alltid har. Igår (fredag) blödde jag mkt sparsamt och idag får jag lite blod på pappret när jag går på toaletten. Märklig mens måste jag säga. Kom lite tidigare än jag trodde och 2 dagar lång. Har aldrig varit med om något liknande, iaf bara att vara glad om det är den enda mens jag får denna månad.  Eller bara en märklig mens.... Nåväl, verkar inte som att det tagit sig denna gång heller... Skit. Bara att invänta äl igen då. Så tröttsamt....

• Mysmia79
    Annica80 skrev 2014-08-02 11:07:44 följande:

Fick i onsdagskväll lite blod på pappret vid kvällens sista toabesök. Inget blod under natten. Torsdags blödde jag så att jag var tvungen att ha binda på mig, ignen mensvärk som jag vanligtvis alltid har. Igår (fredag) blödde jag mkt sparsamt och idag får jag lite blod på pappret när jag går på toaletten. Märklig mens måste jag säga. Kom lite tidigare än jag trodde och 2 dagar lång. Har aldrig varit med om något liknande, iaf bara att vara glad om det är den enda mens jag får denna månad.  Eller bara en märklig mens.... Nåväl, verkar inte som att det tagit sig denna gång heller... Skit. Bara att invänta äl igen då. Så tröttsamt....

Så har jag fått nån gång eller min är sparsam första dagen sen mer på förmiddagen efter sen bara Tvärslutar det för att sen komma dagen efter igen. Helt skumt.

Jag har äl mitten på nästa vecka, ger det en sista chans nu
  • Annica80
    Mysmia79 skrev 2014-08-02 14:24:55 följande:
    Så har jag fått nån gång eller min är sparsam första dagen sen mer på förmiddagen efter sen bara Tvärslutar det för att sen komma dagen efter igen. Helt skumt.

Jag har äl mitten på nästa vecka, ger det en sista chans nu
    Får väl se om det kommer nått mer. Har lite ont i magen, känns lite som mensvärk idag så blir itne förvånad som den kommer igång om om någon dag. Eller om kroppen tycker att det räcker att bara ha blödning i knappt två dagar.

Hoppas att det tar sig för dig denna gången. Håller alla tummar jag har! För oss var det fjärde försöket och det känns redan helt omöjligt... Tröttsamt är vad det är...
  • Mysmia79
    Annica80 skrev 2014-08-02 15:16:54 följande:
    Får väl se om det kommer nått mer. Har lite ont i magen, känns lite som mensvärk idag så blir itne förvånad som den kommer igång om om någon dag. Eller om kroppen tycker att det räcker att bara ha blödning i knappt två dagar.

Hoppas att det tar sig för dig denna gången. Håller alla tummar jag har! För oss var det fjärde försöket och det känns redan helt omöjligt... Tröttsamt är vad det är...
    Blir vår 6:e försök
  • joss82

Hur går det för er härinne? Maja77? Ni andra? Eftersom vi med all säkerhet missade ÄL helt den här gången känns väntan oändlig till nästa gång! Suck.

• Lulita

Hej! Antligen en trad som passar mig Skrattande

35ar, forsta barnet, 7e forsoket (aven om vi missat endel da maken vart bortrest) BMI igar men har just nu en jattekort cykel pa 25 dagar.. vagar inte testa da jag ar overtygad att mensen ar pa G och orkar inte bli besviken en gang till.....

Onskar att jag hade kommigt igan tidigare med bebis verkstaden men traffade antligen min man vid 34 ars alder efter en laaaang singel vantan pa 7 ar

• joss82
    Lulita skrev 2014-08-07 07:45:28 följande:

Hej! Antligen en trad som passar mig Skrattande

35ar, forsta barnet, 7e forsoket (aven om vi missat endel da maken vart bortrest) BMI igar men har just nu en jattekort cykel pa 25 dagar.. vagar inte testa da jag ar overtygad att mensen ar pa G och orkar inte bli besviken en gang till.....

Onskar att jag hade kommigt igan tidigare med bebis verkstaden men traffade antligen min man vid 34 ars alder efter en laaaang singel vantan pa 7 ar

Välkommen! Håller tummarna för att du plussar i dagarna då!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?