• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Tablettask

Typiskt nog har jag känt av urinvägsinfektion i två dagar. Var iväg till närakuten idag och fick penicillin, jag hoppas verkligen inte att detta ska sätta stopp nu när vi är beredda att köra på? Vi får se hu det går nu, vi har någon dag tillgodo i alla fall. 

• Grynis

Hej! Hoppar in och gör er sällskap då jag och min man väntar på vårat plus. Detta blir mitt tredje men vårat första gemensamma barn :) Jag har Bim den 17/1 och div symtomer tyder på att jag skulle kunna vara gravid, men man vet ju aldrig.

• Vildhallon
    {#emotions_dlg.flower}  BIM {#emotions_dlg.flower}
    Bebislängt        16/1
    Grynis               17/1
    Jenna0808       18/1
    kmor                 18/1
    Lambda            19/1
    L1977               25/1
    MrsLowlife        25/1
    Lill grodan         27/1
    MjölkChoklad    29/1
    Joss81               31/1
    Lantlollan           2/2
    Mon bébé 81      8/2

Välkommen Grynis! Jag lade in dig i listan!
  • Vildhallon
    Tablettask skrev 2014-01-12 18:16:44 följande:
    Typiskt nog har jag känt av urinvägsinfektion i två dagar. Var iväg till närakuten idag och fick penicillin, jag hoppas verkligen inte att detta ska sätta stopp nu när vi är beredda att köra på? Vi får se hu det går nu, vi har någon dag tillgodo i alla fall. 
    Jag tror inte att det ska vara någon fara. Det är inflammationshämmande som inte är bra att ta vid ägglossning vad jag vet i allafall Urinvägsinfektion är så ont! När har du ÄL?
  • Vildhallon
    Tablettask skrev 2014-01-12 18:16:44 följande:

Nu såg jag att du skrivit det i ett tidigare inlägg. Ägglossning runt den 16:e och BIM 30:e Jag lägger till dig i listan!
  • Vildhallon
    Bebislängt        16/1
    Jenna0808       18/1
    Lambda            19/1
    L1977               25/1
    MrsLowlife        25/1
    Lill grodan         27/1
    MjölkChoklad    29/1
    Tablettask         30/1
    Lantlollan           2/2
    Mon bébé 81      8/2
  • Jenna0808

Vildhallon, kan du inte lägga till en kolumn för de som plussat? Du måste vara med också. Sen blir man glad av att se de som plussat!

• Tablettask
    Vildhallon skrev 2014-01-12 21:51:15 följande:

Nu såg jag att du skrivit det i ett tidigare inlägg. Ägglossning runt den 16:e och BIM 30:e Jag lägger till dig i listan!
    Tack! Vi kommer köra på varje dag och som tur är känns det mycket bättre redan idag. 
  • Bebislängt

Testade idag. Ingen antydan till plus. Nu blir det inget mer test den här månaden om inte mensen skulle vara superförsenad. Det är ju bara 12% chans att det inte skulle stämma nu :/

Men bara drygt en vecka kvar till en ny chans :)

• Vildhallon
    Jenna0808 skrev 2014-01-12 22:39:15 följande:
    Vildhallon, kan du inte lägga till en kolumn för de som plussat? Du måste vara med också. Sen blir man glad av att se de som plussat!

Bebislängt        16/1
    Jenna0808       18/1
    Lambda            19/1
    L1977               25/1
    MrsLowlife        25/1
    Lill grodan         27/1
    MjölkChoklad    29/1
    Tablettask         30/1
    Lantlollan           2/2
    Mon bébé 81      8/2

Plus Plussat Plus
    Vildhallon

Så! Nu är den uppdaterad igen! Glad
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?