L1977 skrev 2014-01-13 13:54:34 följande:
Deppigt idag. Har tyvärr inte haft någon bra koll på äl pga att troligtvis började jag testa för sent. Litade helt på cb dubbel. Det sporadiska sexandet för skojs skull kommer troligtvis inte att ge mig något plus och det var varannan dag knappt det. Vet att det finns de som det tar så fort man vädrar sängkläderna men sådan är inte jag. Sorry för deppande men behövde skriva av mig lite. Vet inte hur jag ska göra nästa månad, ligga varje dag o skita i testande, lr kolla alla märken o bli lika knäpp som denna cykel. Detta med ovissheten i kombination med fruktansvärda längtan är jobbig. Vill ha en kropp som säger 1:ligg nu. O sen pling: gravid!
*Skickar en kram* Det är precis det som tråden är till för
Vi stöttar och peppar varandra och följs åt på vägen framåt. Det kan vara både glädje, sorg, längtan och frustration. Alla känslor är välkomna!
Jag kände precis som du. Funderade över ÄL-test men insåg sedan att jag troligen inte skulle bli gravid snabbare för det. Jag visste på ett ungefär när jag har ÄL och såg till att ha sex de dagarna
Sedan signalerade min kropp till mig att ÄL inföll tidigare än vanligt innan jag plussade, så hade jag testat för ÄL den månaden så hade jag börjar för sent troligen.
Du har ju långt kvar till BIM och spermierna kan ju överleva ganska många dagar i väntan på ett ägg om förhållandena är gynnsamma. Det är absolut inte kört än