Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Spännande. Det ska jag också ge tänkte jag. Måste dock köpa en nappflaska först. Hon har fått smaka på sked, verkar tycka det är gott :)
Var sitter tanden? Har du märkt av att det var på gång? Mer grinig tex?
Han sov till 03:30 :-O Då vaknade han och drack ersättning men han var febrig också så han kanske hade sovit ännu längre Är reaktion på vaccinet eller tandsprickningen...
Drömmer om att i vart fall få sova en halv natt utan att bli väckt av något barn...
För mig går det också bra på dagarna men märker att tålamodet tryter snabbare när det gäller storasyster. På kvällarna är jag däremot helt färdig.
Min förhoppning är att kvällarna och nätterna blir bättre när han börjar äta mer riktig mat.
Halloj!
Hur har ni det med era bebbar? Har ni börjat få sova?
här är två tänder framme. Han är helt klart inne i någon fas! Gråter så fort jag vänder ryggen till så det blir mycket bära.
Även svårt att somna in för honom. Tycker han äter mer igen även på natten...
Halloj!
Hur har ni det med era bebbar? Har ni börjat få sova?
här är två tänder framme. Han är helt klart inne i någon fas! Gråter så fort jag vänder ryggen till så det blir mycket bära.
Även svårt att somna in för honom. Tycker han äter mer igen även på natten...
Jag har ett problem här :-/ Min bebis vänder sig till mage och skriker till man vänder tillbaka honom! På dagtid bryr jag mig inte för han kan själv vända sig från mage till rygg. Det värsta är på natten! Inatt vaknade han minst 5 gånger som han vänt sig. Vad gör man??
Jag har ett problem här :-/ Min bebis vänder sig till mage och skriker till man vänder tillbaka honom! På dagtid bryr jag mig inte för han kan själv vända sig från mage till rygg. Det värsta är på natten! Inatt vaknade han minst 5 gånger som han vänt sig. Vad gör man??
Sienna är strax över 5 månader och äter en halv halva smörgås på morgonen, lunch eller gröt runt 12 och sen ammas hon resten av dagen fram till 19-20 då det är ett stort kvällsmål gröt. På nätterna vaknar hon fortfarande å äter ofta. Dock har vi flyttat in henne i sitt rum å jag ammar där å lägger tillbaka henne i sin säng, så då går d iallafall någon extra timme innan hon vaknar igen. (I vår säng/rum vaknar hon två ggr i timmen)
När hon ska sova lägger vi henne i sin säng, ger nappen och dinglisen som man drar i svansen (speldosa) och sen går vi ut. Hon somnar alltid av sig själv på dagarna och kvällarna. Ibland får vi gå in och ge nappen några gånger bara. Det är så skönt å slippa dra vagnen heeeela tiden.