• kokos

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut Glad

Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...

• Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
  • trulle82

Någon mer med förkyld bebis? Hur gör ni med snuva och nästäppa? Jag använder näsfrida och koksaltlösning i pipetter. Men det verkar aldrig ta slut och hjälper inte så mycket. Höjt huvudsida på sängen men det verkar inte heller ge något. Hur länge brukar det sitta i egentligen? Frustrerad

• Ciliaja

Sienna vägde 7,7 på 6 månsders. Och var 66 lång. :)

• Sweetboxen
    Erika 146 skrev 2014-12-13 16:35:14 följande:
    Sweetboxen

Nyfiken på varför du toatränar din dotter? Aldrig ens tänkt på eller hört nån göra så tidigt

:D

Har jag aldrig gjort med mina andra barn heller men det bara kom sig att vi börja och det funkar kanonbra. Hon tycker det är roligt och det verkar mkt enklare för henne att få ut korven ;) Går fort!

O om man tänker på det: Sitta själv på golvet och bajsa/trycka ut ngt som sen klibbar fast...nää :) Verkligen smidigt, rent och hon är nöjd = mamma nöjd oxå ;) Hon låter när hon börjar så därför funkar det lätt att ta henne till toaletten ist.
  • kokos

God fortsättning!

Hur går det med bebisarna? Här är det 4 tänder framme. Han kryper inte men tar sig fram megafort genom att använda armarna. Som en soldat Är på allt och inget som det ska helt enkelt :-P

• lupin84

Thor har inga tänder ännu men det är på g. Blir 8 mån nästa vecka! Kryper ej men ålar snabbt som bara den, nyfiken på allt o alla. Äter de som bjuds med god aptit.

Nu tar pappan i huset över, jag börjar jobba på onsdag... tiden går fort.

• Sweetboxen

Ingatönder här heller. Hon kryper och går runt bord redan. Släpper ibland utan att hålla sig i. 8 mån nästa vecka! Min "bebis" försvann vid 6.5 mån då hon börja krypa.

Funderar på att planera en till ;)

Börjar också jobba nästa vecka, blandade känslor men blir skoj!

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014