Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Någon mer med förkyld bebis? Hur gör ni med snuva och nästäppa? Jag använder näsfrida och koksaltlösning i pipetter. Men det verkar aldrig ta slut och hjälper inte så mycket. Höjt huvudsida på sängen men det verkar inte heller ge något. Hur länge brukar det sitta i egentligen? Frustrerad
Sienna vägde 7,7 på 6 månsders. Och var 66 lång. :)
Här är min sötnos!
Vilken sötnos! Ciliaja
God fortsättning till er alla
God fortsättning!
Hur går det med bebisarna? Här är det 4 tänder framme. Han kryper inte men tar sig fram megafort genom att använda armarna. Som en soldat Är på allt och inget som det ska helt enkelt :-P
Thor har inga tänder ännu men det är på g. Blir 8 mån nästa vecka! Kryper ej men ålar snabbt som bara den, nyfiken på allt o alla. Äter de som bjuds med god aptit.
Nu tar pappan i huset över, jag börjar jobba på onsdag... tiden går fort.
Ingatönder här heller. Hon kryper och går runt bord redan. Släpper ibland utan att hålla sig i. 8 mån nästa vecka! Min "bebis" försvann vid 6.5 mån då hon börja krypa.
Funderar på att planera en till ;)
Börjar också jobba nästa vecka, blandade känslor men blir skoj!