Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Hur sover Thor på dagarna och mellan vilka tider sover han på nätterna? Jag är nyfiken för min dotter börjar sova ganska långa pass på dagarna (1,5-2h) och på ngätterna vaknar hon nästan varje timme. Har jag tur så är första passet på natten 1,5h. Däremot behöver hon inte äta när hon vaknar utan bara hjälp att somna om. Jättestörigt!! I stället för att bli bättre med åldern, blir det sämre känns det som. Och då får hon gröt på kvällen.
Jag har börjat toaletträna min dotter! O det går jättebra med bajseriet :)
Hon är snart 7 mån.
Ngn annan som testar potta/toa än?
Här har första förkylningen brutit ut på Edit. Storasyster som smittat :( Men hon är pigg ändå trots hosta och snuva!
Vi var på sex-månaders-kontroll i onsdags, 7125 gram och 64,8 cm lång. Hur stora var era vid sex månader? Edit ligger ca 1 kurva under medel.
Ingen toaletträning här, men det låter spännande!
Ja och just det, vi började testa flaska för någon vecka sedan, och hon TOTALvägrar. Suck.
Här har första förkylningen brutit ut på Edit. Storasyster som smittat :( Men hon är pigg ändå trots hosta och snuva!
Vi var på sex-månaders-kontroll i onsdags, 7125 gram och 64,8 cm lång. Hur stora var era vid sex månader? Edit ligger ca 1 kurva under medel.
Ingen toaletträning här, men det låter spännande!
Ingen toa träning här.
Thor 7 mån, 7,9 kg o 68,5 cm
hur går det för er alla i julstöket?
Full fart här hemma.
Ingen toa träning här.
Thor 7 mån, 7,9 kg o 68,5 cm
hur går det för er alla i julstöket?
Full fart här hemma.
Sweetboxen
Nyfiken på varför du toatränar din dotter? Aldrig ens tänkt på eller hört nån göra så tidigt
Meja vägde 8,2 på 6mån kollen och var 67 cm lång ð???
Någon med tips hur man uppmuntrar de små att krypa/åla?
Meja går och står hellre än att ligga på mage...... Försökt vara rolig med leksaker framför henne och locka men hon blur mest ilsken ð??
Usch hur länge kan nästäppa från förkylning hålla i sig egentligen? Alva har haft nästäppa/snorig i 1,5 vecka nu vilket har gjort att sömnen är jättedålig!! Vill att det ska lätta nu.
Alva ålar baklänges och roterar, men har inte fattat poängen att ta sig framåt än. Lägger jag leksaker framför så blir hon frustrerad. Antar att det kommer av sig själv sen :)