Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Jag är inte så intresserad av bilderna från UL egentligen (tur det eftersom de var som sagt var dåliga). Vi fick bra bilder på Kub men jag förstår ändå inte riktigt vad jag ska ha dem till. Men ska säkert komma på något kreativt! :) Får väl göra någon slags bebisbok eller något. Det är en utbildning i 3D-ultraljud som de gör så jag tänkte ställa upp för mänskligheten (haha ;) och vara "provmamma". Tror det är coolt men ändå läskigt. Lägger upp bilder här sen om det blir så att jag deltar!
Jag kommer eventuellt behöva ta kejsarsnitt pga medfödd sjukdom. Men om det inte blir så ska jag definitivt boka profylax. De flesta jag känner som gått den kursen har haft väldigt stor nytta av den.
Hej! Jag är ny här i tråden! Hoppas jag får vara med. Jag heter Johanna och är 23 år gammal. Väntar vårt andra barn med bf 18 mars 2015. Vi har sedan innan en pojke född i juli 2013 :)
Hej! Jag är ny här i tråden! Hoppas jag får vara med. Jag heter Johanna och är 23 år gammal. Väntar vårt andra barn med bf 18 mars 2015. Vi har sedan innan en pojke född i juli 2013 :)
Nämen det hade såklart varit kul om det synts bättre men inget jag liksom går och stör mig på (som jag kan göra med mycket annat ;) ). Kul att era bilder blev bra. Jag får väl mula in våra "perfekta snoppbild" i albumet, hahaha!
Ja om jag går med i 3D-grejen så ska jag absolut lägga ut sen!! :) Jättespännande ju! Tycker jag :)
På östra i Gbg har de 3D :) vi fick med oss denna bild på ansiktet från vårt KUB, på RUL blev det tyvärr inga bra bilder med 3D antagligen för att jag inte är pinnsmal, men det var läkaren för finkänslig för att säga, haha :)
På östra i Gbg har de 3D :) vi fick med oss denna bild på ansiktet från vårt KUB, på RUL blev det tyvärr inga bra bilder med 3D antagligen för att jag inte är pinnsmal, men det var läkaren för finkänslig för att säga, haha :)