• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • limegrön

Shrew: då håller vi tummarna att mensen håller sej borta

själv hade jag äl i helgen och har sexat på i dagarna tre, så nu kan vi inte missat att pricka äl iaf. Nu börjar väntan mot bim, segt men bättre än väntan mot äl iaf. Bim 26/1 cirkus.

• VeronikaK
    Shrew skrev 2015-01-15 07:59:00 följande:

Dag 34 (bim+2) och än så länge inte mens. Fick iofs mens förra månaden på 34:e dag så jag vågar inte hoppas på någonting. Och har såklart både mensverk och gravidsymtom samma gång. Gör gravtest i helg om mensen inte kommit då. 

Hur går det för dig Mammave?

Verkar ju mycket lovande! Lycka till! :)
  • mammave

Shrew: låter ju jättelovande!

Har väl bim idag ev, hade 25 dar sist. Men har haft 23 och 30 dar också, så kan lika gärna ha bim på tisdag. Ingen mens än dock och inget test.

• mammave

Här kmr nog mensen imorgon Har oftast ont i huvudet dagen innan mens och det har jag idag och idag är jag på dag 26 så allt stämmer ju in för mens

• Minxy
    mammave skrev 2015-01-16 17:54:06 följande:

Här kmr nog mensen imorgon smile4.gif Har oftast ont i huvudet dagen innan mens och det har jag idag och idag är jag på dag 26 så allt stämmer ju in för mens smile4.gif

Åh...hoppas det inte blir så :/
  • limegrön
    mammave skrev 2015-01-16 17:54:06 följande:

Här kmr nog mensen imorgon Har oftast ont i huvudet dagen innan mens och det har jag idag och idag är jag på dag 26 så allt stämmer ju in för mens

Nej nej nej, det tror vi inte på förrän mensen verkligen kommer.
  • Shrew

Testade i kväll innan jag tog ett glas vin, ni gissar säkert resultatet iom att jag vågar dricka vin. Är dessutom irriterad vilket jag brukar vara före mens!

• Minxy
    Shrew skrev 2015-01-16 19:05:03 följande:

Testade i kväll innan jag tog ett glas vin, ni gissar säkert resultatet iom att jag vågar dricka vin. Är dessutom irriterad vilket jag brukar vara före mens!

Skit! Fast kvällsurin är ju inte direkt jättesäkert för test innan BIM
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea