• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall

Limegrön: Jag har hållit mig från att testa tidigare. Men idag på äl+15 enligt FF så testade jag faktiskt men bara för att jag hittade ett par stycken grav-stickor som hade bäst före datum september -14 hemma. Ingen ide att spara på dem! Tog ett och det vart toknegativt. Nu här på kvällen har jag börjat känna av mensvärk så den kommer nog i natt eller i morgon.

Hur går det för dig?

• limegrön

Att det aldrig kan ta sej, vad gör vi för fel? Suck...

Håller tummarna in i det sista för dej iskristall.

Jag testade faktiskt oxå i morse fast jag inte riktigt vet vilken dag jag är på. Kan vara allt från bim +1 till bim -5. Men har börjat få lite molande mensvärk så jag är inte förvånad om mensen dyker upp i helgen.

• Iskristall

Ja, vad gör vi för fel limegrön??

Min mens dök upp i morse. Så det är kört för mig den här månaden.

Håller tummarna för dig limegrön att mensen inte dyker upp hos dig!!

• Lectin

Hmmm... Rosa flytningar och värk några dagar efter äl. Ska jag bli nedstämd eller glad och hoppfull? Väljer nog det sista och tror att det här tyder på något bra.

• VeronikaK
    Lectin skrev 2015-02-28 17:33:54 följande:

Hmmm... Rosa flytningar och värk några dagar efter äl. Ska jag bli nedstämd eller glad och hoppfull? Väljer nog det sista och tror att det här tyder på något bra.

Låter ju absolut inte som mens så jag skulle se det som ett mycket gott tecken! :)
  • Lectin
    VeronikaK skrev 2015-02-28 19:28:43 följande:

Låter ju absolut inte som mens så jag skulle se det som ett mycket gott tecken! :)

Hade det varit en normal cykel hade jag nog trott mer och vågat vara mer optimistisk men med min skruttkropp som verkar vilja vara omöjlig att förutspå så vet man aldrig. Men jag hoppas förstås ändå!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea