• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • GrönaDruvan
    Iskristall skrev 2015-06-27 06:41:18 följande:

Mens smile4.gif

Så trist
    Tror också min mens dyker upp här. Idag eller imon. Känns så.
  • mammave

Plussade nyss!!! trots inga utslag på äl-stickorna. Så dessa går inte att lita på. Försök nio blev det Svårt att tro det än bara.

• Fronten
    mammave skrev 2015-06-27 09:20:58 följande:

Plussade nyss!!! trots inga utslag på äl-stickorna. Så dessa går inte att lita på. Försök nio blev det Svårt att tro det än bara.

Stort grattis. Underbart
  • Lectin

Åh så underbart mammave!!!! Grattis! *skuttar runt i glädjedans för mammave *

Men crap Iskristall! Kram!

Ja jag har testat och det blev plus idag också. Med detsamma såg det liiiite starkare ut än igår men nu när det torkat ser det svagare ut. Bara att vänta och se... Imorgon kommer jag nog inte kunna testa på morgonen så jag kanske väntar till måndag.

• Lectin

Angående stopknapp vid 35 så har vi ändå haft en hel del snabba besökare i tråden också som plussat inom ett par cykler och sedan vandrat vidare.

• mammave

Åh, vad spännande Lectin! Hoppas så att du oxå plussar! När vet man säkert att det inte kan vara sprutan?

• Lectin

Ingen aning mammave! I bipacksedeln stod det att man kan få falskt positivt upp till tio dagar efter sprutan. Jag är på dag tolv idag... MEN jag kan alldeles för mycket om läkemedel för att känna mig säker än. Det finns såååå många faktorer som kan påverka nedbrytning och utsöndring av läkemedel. Jag tror inte på äkta plus förrän jag ser strecket bli starkare.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea