• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Oväsen

Välkommen Fridolina! Glad

Iskristall skrev 2014-09-18 18:05:33 följande:

Fick precis ett positivt äl-test Nu är det på gång!

Håller tummarna för lyckat resultat! FlörtGlad
  • Fridolina83

Äsch :( så kom mensen. Nå, men nu har vi nåt att gå efter i alla fall! Dags att försöka ringa in äl o hoppas på ett + i oktober ist. Håller tummarna för er andra :)

• Iskristall

Äsch tråkigt Fridolina83...men lycka till i oktober!

Tack för peppenFridolina83 och oväsen!

• limegrön
    Iskristall skrev 2014-09-18 18:28:35 följande:

Limegrön: Nu fick jag som vi pratat om. Två röda streck på billiga tester, men dock kontrollstrecket lite, lite rödare. Men tog ett clearblue och fick en glad gubbe. Så teststrecket måste inte alltid bli rödare än kontrollstrecket.

då är vi typ lika långt i cyklarna. jag vet dock inte om jag hade äl igår el om jag har/hade det idag. Så sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem så jag kan kasta mig över honom..hehe..

lycka till med ert mysande iskristall..!
  • Iskristall
    limegrön skrev 2014-09-18 23:08:18 följande:

då är vi typ lika långt i cyklarna. jag vet dock inte om jag hade äl igår el om jag har/hade det idag. Så sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem så jag kan kasta mig över honom..hehe..

lycka till med ert mysande iskristall..!

Tack limegrön! Hoppas det gick bra för er o ert mysande!

Åh då får vi följa varandra i väntan mot bim! Jag antar att min äl kommer ske idag. Tempen hade inte höjts i morse än.
  • Lectin

Välkommen Fridolina83 och grattis till nystarten!

Heja limegrön och iskristall! Håller alla tummar för er!

Här väntas det också på äl men jag lär vänta ett par veckor till eftersom jag har lite längre cykel.

• Fridolina83

Denna eviga väntan hela tiden! Som att det inte är nog med att gå o vänta/ länga ihjäl sig när man väl blivit gravid sen oxå ;) o inte kan man göra nåt heller för o korta ner dagarna till äl eller bim! Typiskt.

• Miaomiao

hej tjejer! idag är det bim-7 för min del. lite osäker om vi prickade in äl. sprang halvmarathon i lördags. inga symtom alls! (förra månaden hade jag molvärk hela tiden från äl till mens). jag får väl hoppas att inga symtom är ett bra tecken i detta fall :) 

• Iskristall
    Lectin skrev 2014-09-19 07:28:52 följande:

Välkommen Fridolina83 och grattis till nystarten!

Heja limegrön och iskristall! Håller alla tummar för er!

Här väntas det också på äl men jag lär vänta ett par veckor till eftersom jag har lite längre cykel.

Tack!

Vänta ett par veckor på äl...hur långa cykler brukar du ha? Du har säkert sagt det tidigare dock hehe
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea