BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
På inskrivningen görs det ny journal och massa prat hos oss och det tidiga UL:ett gör en eller två veckor senare så att man kan se något
Ni som gör ul på inskrivningen - har ni bett om det eller är det rutin att göra det där ni har skrivit in er?
Jag fick inte göra det på min förra inskrivning :/ men det vore ju jätteskönt att få göra det!
Ni som gör ul på inskrivningen - har ni bett om det eller är det rutin att göra det där ni har skrivit in er?
Jag fick inte göra det på min förra inskrivning :/ men det vore ju jätteskönt att få göra det!
Visst va du väl från Malmö? Var går du någonstans? Jag går på slottstadens Läkargrupp.
Någon mer från Malmö (eller i närheten) i tråden?
Hallå! Plussade idag och har bf ca 6 maj :)
Tredje barnet (första för min sambo). De andra barnen är 12 och 7 år gamla.
Jag har inte riktigt fattat det än. Sitter och tittar på gravtestet lite då och då ^^.
Åå, kommer bli så roligt att berätta för dottern (som är född .07) att hon äntligen ska få ett syskon!
Hon klappar mig på magen då och då och verkar undra vad det är för FEL på min mage som inte har en bebis! ^^
Håller tummarna för att det går bra.
Enligt min läkare så ska graviditet o cellförändringar inte påverka varandra så då får man ju lita på det.
Det är verkligen inget man vill behöva gå och oroa sig för.
Vad är era favorite namn? Pojknamn är väldigt svårt tycker vi
Liva står högst upp på listan om det blir en tjej men killarna är jättesvårt :(
Vad är era favorite namn? Pojknamn är väldigt svårt tycker vi