BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Jag har inte berättat för någon än till en kompis :)
Vad jag förstått det som så ska man börja så fort det går. Jag fick ta blodprover i torsdags och ska som sagt till läkaren nu på fredag och får då sprutor direkt :/
Längtar inte ;)
Jag fick en blodpropp i ljumsken när jag va gravid med vår son i v 30. Det va nån veckor efter en lång flygresa o läkarna kunde inte hitta nån annan anledning till blodproppen än själva flygresan. Fick då ta sprutor resten av graviditeten och 3 månader efter. Antar att jag lär få göra det denna gången oxå. Men har fått för mig att jag iaf inte behöver börja innan v 12...
Vad jag förstått det som så ska man börja så fort det går. Jag fick ta blodprover i torsdags och ska som sagt till läkaren nu på fredag och får då sprutor direkt :/
Längtar inte ;)
Håller tummarna för att det går bra.
Enligt min läkare så ska graviditet o cellförändringar inte påverka varandra så då får man ju lita på det.
Det är verkligen inget man vill behöva gå och oroa sig för.
Jag hade tid för konisering 9/9 men då jag fick reda på att jag är gravid bokade jag av ocb bokade istället tid hos bm. Hoppas det inte hinner hända alltför mycket med cellförändringarna tills bebisen är ute.
Hej tjejer!
Jag är extremt nojigt lagd och fick två streck på testet kl 13!! Är det 100% säkert? Eller kan man få två streck av någon annan anledning?
Är i v 5 och upptäckte nyss rosa på pappret, inte alls mycket men det gör mig oroligt ledsen och orolig! :( Ville bara skriva av mig och kanske höra om fler varit med o samma men att det gått bra ändå?
Jag tror du kan vara lugn, slemhinnorna är ju känsligare när man är gravid så det är säkert bara ett litet blodkärl som brustit
Är i v 5 och upptäckte nyss rosa på pappret, inte alls mycket men det gör mig oroligt ledsen och orolig! :( Ville bara skriva av mig och kanske höra om fler varit med o samma men att det gått bra ändå?
Ni som gör ul på inskrivningen - har ni bett om det eller är det rutin att göra det där ni har skrivit in er?
Jag fick inte göra det på min förra inskrivning :/ men det vore ju jätteskönt att få göra det!
Jag tror du kan vara lugn, slemhinnorna är ju känsligare när man är gravid så det är säkert bara ett litet blodkärl som brustit