BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
www.1177.se/Vasterbotten/Tema/Gravid/Graviditeten/Komplikationer-och-besvar/Blodning-under-tidig-graviditet/ verkar vara vanligt, mina vänner som varit gravida säger att dom haft samma. Hoppas hoppas inget missfall är på g. Om
Det är ett missfall borde ju göra jäkligt ont
www.1177.se/Vasterbotten/Tema/Gravid/Graviditeten/Komplikationer-och-besvar/Blodning-under-tidig-graviditet/ verkar vara vanligt, mina vänner som varit gravida säger att dom haft samma. Hoppas hoppas inget missfall är på g. Om
Det är ett missfall borde ju göra jäkligt ont
Äntligen får jag också skriva här! Plussade svagt i förrgår och igår var det lite starkare! Bf 10 maj, har en son som föddes aug-13!
Känns helt overkligt och underbart!
Finns det någon fb grupp man får vara med i?
Hur mycket blödde du? För mig har det enbart varit när jag varit på toa och torkat mig. Under hur lång tid blödde du?
Ja det är vanligt med småblödningar tidigt i graviditeten, jag blödde när jag väntade sonen och det gick bra :)
Min blödning har i stort sätt försvunnit nu så det känns bra! Hoppas att det bara var ett sprucket blodkärl eller liknande :)
Håller tummarna för dig att det avtar för dig också!
Kul att jag hittade den här tråden. Jag plussade i fredags och har gjort 4 test efter det. Har BF runt 7 maj. Jag har ont i magen och är nervös för det. Mitt första barn, detta kanske är vanligt. Läst om att det kan göra ont pga av att livmodern växer men även utomkvedshavandeskap. Jag har dock inga blödningar.
Hur mycket blödde du? För mig har det enbart varit när jag varit på toa och torkat mig. Under hur lång tid blödde du?
Testade med digitalt test på bim-3 och fick 1-2 veckor..är på bim + 3 idag pch funderar på att testa. Tror ni det bprde stå 2-3 nu?
En del av mig är ju faktiskt orolig att det är mf på g så vorde riktigt skönt att se om det slått över till 2-3 veckor!
Jag har inte blött något än. Första grav fick jag lite rosa på toa pappret. Andra kom det brunt blod så väntar in något av detta :) tycker inte ni ska vara oroliga för de lilla som kommer, tänk på att man kan blöda lite efter sex med då nått blodkärl kan brista då man är lite känslig där nere :)