• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Ise
    Troyanen skrev 2014-08-31 10:17:55 följande:

Vad är era favorite namn? Pojknamn är väldigt svårt tycker vi

Min son heter Elton. Det tycker jag är finast ;) får vi en son till kommer han förmodligen heta Vincent.

Jag gillar Nolan med.

Mycket svårare med tjejnamn tycker jag!
  • H@llon

Killnamn är riktigt svårt men jag gillar Charlie och Eddie. De tjejnamn som ligger överst på listan är Astrid, Alice och Agnes.

• Lihihi

Vad har ni för gravsymptom? Jag har lite spänning nere i magen och ut mot sidorna samt ömmande bröst och är tröööööött... Längtar efter lite illamående och att behöva kissa på natten så det kanske kan kännas lite mer på riktigt :)

• corran
    Zorro skrev 2014-08-31 17:01:20 följande:

Hur går det idag Corran?

Beigeaktigt på pappret så upplever att det blir mindre och mindre så det känns bra :) 
    Haft trosskydd i över 24 h nu och inte kommit något alls på det heller :) Halsbränna from hell så det är bra tecken!

Hur mår du? :)
  • Josefine0811

Jag har Molvärk spänningar i magen, ont i ischias nerven, trött och lite svagt illamående till och från men illamåendet kan lika gärna vara inbillning ;)

Lihihi skrev 2014-08-31 16:49:18 följande:

Vad har ni för gravsymptom? Jag har lite spänning nere i magen och ut mot sidorna samt ömmande bröst och är tröööööött... Längtar efter lite illamående och att behöva kissa på natten så det kanske kan kännas lite mer på riktigt :)

• Missk37

Jag är trött och illamående till och från, lite humörsvängningar med :)

• Troyanen

Ljusrosa på mitt papper nu med...helvete!! Trotts att man läser att det är normalt blir jag jätte rädd!

• corran
    Troyanen skrev 2014-08-31 19:03:15 följande:

Ljusrosa på mitt papper nu med...helvete!! Trotts att man läser att det är normalt blir jag jätte rädd!

Är i samma sits! :/
Svar på tråden BF MAJ 2015