BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Vad är era favorite namn? Pojknamn är väldigt svårt tycker vi
Killnamn är riktigt svårt men jag gillar Charlie och Eddie. De tjejnamn som ligger överst på listan är Astrid, Alice och Agnes.
Vad har ni för gravsymptom? Jag har lite spänning nere i magen och ut mot sidorna samt ömmande bröst och är tröööööött... Längtar efter lite illamående och att behöva kissa på natten så det kanske kan kännas lite mer på riktigt :)
Hur går det idag Corran?
Hur går det idag Corran?
Jag har Molvärk spänningar i magen, ont i ischias nerven, trött och lite svagt illamående till och från men illamåendet kan lika gärna vara inbillning ;)
Vad har ni för gravsymptom? Jag har lite spänning nere i magen och ut mot sidorna samt ömmande bröst och är tröööööött... Längtar efter lite illamående och att behöva kissa på natten så det kanske kan kännas lite mer på riktigt :)
Jag är trött och illamående till och från, lite humörsvängningar med :)
Ljusrosa på mitt papper nu med...helvete!! Trotts att man läser att det är normalt blir jag jätte rädd!
Ljusrosa på mitt papper nu med...helvete!! Trotts att man läser att det är normalt blir jag jätte rädd!
www.1177.se/Vasterbotten/Tema/Gravid/Graviditeten/Komplikationer-och-besvar/Blodning-under-tidig-graviditet/ verkar vara vanligt, mina vänner som varit gravida säger att dom haft samma. Hoppas hoppas inget missfall är på g. Om
Det är ett missfall borde ju göra jäkligt ont