• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Acire94
    Missk37 skrev 2014-09-01 19:57:02 följande:

Vaknade upp och hade ont i livmodern idag? Växtvärk eller? Vaknade av de så det var därför jag reagera

Vill inte skrämma dig (vet inte hur ont du hade), men jag åkte in till akuten förra veckan och fick reda på att jag hade en cysta på ena äggstocken. Det är inte farligt men kan göra ont! De försvinner ofta av sig självt men om du får skitont så tycker jag du ska kolla upp det!
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-01 22:02:58 följande:

Hur är dina blödningar nu? Mina har forsatt under dagen, liten mängd. Nu när jag gick på toa var det mer mörkrött och mer som kom när jag torkade mig. Usch detta är s jobbigt. Trotts att man läser överallt att detta är mycket vanligt så blir man ju sjukt orolig. Ringde äveh mödravården idag. Dom sa samma sak "när det är så tidigt så är det vanligt, du BÖR inte vara orolig"

Inge förändring bara rosa/beige på pappret.. inga mängder.
    Förstår verkligen din oro! Hur mår du annars, ont eller så? Kram 
  • niiina
    Arcoiris skrev 2014-08-30 22:51:06 följande:

Hallå! Plussade idag och har bf ca 6 maj :)

Tredje barnet (första för min sambo). De andra barnen är 12 och 7 år gamla.

Jag har inte riktigt fattat det än. Sitter och tittar på gravtestet lite då och då ^^.

Hej! Jag är i ungefär samma sits! Har två killar på 11 och 8 år och är nu gravid med min sambo som inte har några barn sedan tidigare. Det känns nästan lite extra spännande denna gången Har BF någonstans mellan 4:e-7:e maj beroende på vart man kollar. Har tagit ca 7 test hittills som jag har gömda i ett kuvert i sänglådan som jag plockar fram i smyg för att glutta på. Haha
    Vet inte riktigt hur länge till jag orkar hålla det hemligt för barnen. Det blir antingen denna veckan eller nästnästa då de är här igen. Hoppas att de blir glada, men är tveksam

• jossan90

Hej igen tjejer!

Jag är i v 5 (4+3) och undrar om ni känner av symptom? Jag har halsbränna hela tiden nästan och sen har jag ont (eller mer obehagskänslor) i magen. Är detta vanligt eller något man ska oroa sig för?

Tycker det är superkul att den här tråden finns då vi ligger runt samma veckor allihopa och det känns skönt att andra är i samma sits som en själv!

• Missk37

Acire94: det gjorde inte så ont tror jag, men ska nämna det när jag pratar med bm nån gång vid inskrivning.

Gjorde det ont flera gånger på dig eller bara en gång?

• NenaShebelle
    Arcoiris skrev 2014-09-01 22:11:34 följande:

Sant! Läste lite mkt mellan raderna, hehe sorry!

Haha, det är lugnt ????
  • fantasifull
    jossan90 skrev 2014-09-01 22:48:39 följande:

Hej igen tjejer!

Jag är i v 5 (4+3) och undrar om ni känner av symptom? Jag har halsbränna hela tiden nästan och sen har jag ont (eller mer obehagskänslor) i magen. Är detta vanligt eller något man ska oroa sig för?

Tycker det är superkul att den här tråden finns då vi ligger runt samma veckor allihopa och det känns skönt att andra är i samma sits som en själv!

Jag har också obehag hela tiden i magen, v4, tror det är fullt normalt eftersom d växer. Får du kraftiga akuta smärtor skulle jag inte se d normalt.

Mår och känner mig ganska vanlig.. Mådde dock jätte illa flera dagar förra veckan när ägget fäste, vilket iof kommer och går lite nu. Något hungrigare än vanligt men annars så. Antar att alla symtom kommer efter BIM som ett brev på posten ungefär :)
  • Troyanen

Jag har inte ont eller så. Skulle fått mens i fredags. Tänk om alla stickor jag kissat på har visat fel. Den 18 september ska vi till min gyn. Jag har ju som sagt pco så har fått hjälp med hormoner. Längtar verkligen dit, då skall vi göra ett ultraljud

corran skrev 2014-09-01 22:34:14 följande:

Inge förändring bara rosa/beige på pappret.. inga mängder.

Förstår verkligen din oro! Hur mår du annars, ont eller så? Kram 

• jossan90
    fantasifull skrev 2014-09-02 01:25:34 följande:
    Jag har också obehag hela tiden i magen, v4, tror det är fullt normalt eftersom d växer. Får du kraftiga akuta smärtor skulle jag inte se d normalt.

Mår och känner mig ganska vanlig.. Mådde dock jätte illa flera dagar förra veckan när ägget fäste, vilket iof kommer och går lite nu. Något hungrigare än vanligt men annars så. Antar att alla symtom kommer efter BIM som ett brev på posten ungefär :)
    Det känns inte som akuta smärtor lixom mer obehagligt och ibland hugger det till lite mer. Skönt att de finns andra som har samma. Jag är rätt nojjig av mig, började läsa om utomkvedhavandeskap och blev jätterädd men har inga blödningar alls.

Fick en tid den 22 September för inskrivning, vill att tiden ska gå liiiite fortare nu :) Är rätt orolig över att det ska hända något innan dess, men antar att man kanske ska slappna av lite och njuta ;)
Svar på tråden BF MAJ 2015