BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Vaknade upp och hade ont i livmodern idag? Växtvärk eller? Vaknade av de så det var därför jag reagera
Hur är dina blödningar nu? Mina har forsatt under dagen, liten mängd. Nu när jag gick på toa var det mer mörkrött och mer som kom när jag torkade mig. Usch detta är s jobbigt. Trotts att man läser överallt att detta är mycket vanligt så blir man ju sjukt orolig. Ringde äveh mödravården idag. Dom sa samma sak "när det är så tidigt så är det vanligt, du BÖR inte vara orolig"
Hallå! Plussade idag och har bf ca 6 maj :)
Tredje barnet (första för min sambo). De andra barnen är 12 och 7 år gamla.
Jag har inte riktigt fattat det än. Sitter och tittar på gravtestet lite då och då ^^.
Hej igen tjejer!
Jag är i v 5 (4+3) och undrar om ni känner av symptom? Jag har halsbränna hela tiden nästan och sen har jag ont (eller mer obehagskänslor) i magen. Är detta vanligt eller något man ska oroa sig för?
Tycker det är superkul att den här tråden finns då vi ligger runt samma veckor allihopa och det känns skönt att andra är i samma sits som en själv!
Acire94: det gjorde inte så ont tror jag, men ska nämna det när jag pratar med bm nån gång vid inskrivning.
Gjorde det ont flera gånger på dig eller bara en gång?
Sant! Läste lite mkt mellan raderna, hehe sorry!
Oj, skulle vara en gubbe
Hej igen tjejer!
Jag är i v 5 (4+3) och undrar om ni känner av symptom? Jag har halsbränna hela tiden nästan och sen har jag ont (eller mer obehagskänslor) i magen. Är detta vanligt eller något man ska oroa sig för?
Tycker det är superkul att den här tråden finns då vi ligger runt samma veckor allihopa och det känns skönt att andra är i samma sits som en själv!
Jag har inte ont eller så. Skulle fått mens i fredags. Tänk om alla stickor jag kissat på har visat fel. Den 18 september ska vi till min gyn. Jag har ju som sagt pco så har fått hjälp med hormoner. Längtar verkligen dit, då skall vi göra ett ultraljud
Inge förändring bara rosa/beige på pappret.. inga mängder.
Förstår verkligen din oro! Hur mår du annars, ont eller så? Kram