BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Va roligt jag är också 5+0 Idag :) Jag har tid för tidigt UL den 25 september.
Jag blöder lite fortfarande. Kontaktade min läkare, men han säger att han inte kunde se något så här tidigt. Han ville att jag gör ett gravtest om en vecka. Nu har jag inte blödigt på 2 timmar, alltid något :)
Har ni gått upp något i vikt? Jag går in i v.6 idag och nu ökat 2 kilo ..men har verkligen inte ätit mer än vanligt.
Ska man INTE göra ska de såklart stå. :)
Jag ringde min Bm för att boka tid för inskrivning och frågade då om dom gjorde tidigt UL och det gör dom så då bokade jag både inskrivning och ul. Inskrivningen gör jag veckan innan UL
Åh vad roligt, hur gick du till då och varför vill du ha det?=)
Hehe, ibland känns det som att jag är höggravid och har värsta magen (inbillningar) så kollar man ner och ser inget :p
Gjorde ett graviditetstest idag för skojs skull (V.5 4+1). Haha det vart ett helt galet starkt plus redan efter 15 sekunder :D Känner lite växtvärk bara (känns som mensvärk? Fast bara på ens sidan?). Försöker ta det extra lugnt på jobbet :)
Hej alla glada! Jag heter Elise och är 24 år. Pulsade idag och kommer ha Bf 7 Maj enligt appen :p har en dotter på 1 år och 9 månader och en fästman på 27 år. Vi bor i ett hus i Norrtälje. Ser fram emot den här resan igen :)