En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag kommer nog också boka tid sent.. Funderar på att göra det i v12. Ska ändå till gyn på fredag och göra VUL så man vet att allt står rätt till. Och jag är ju bara 21 så KUB är nog inget som erbjuds.
Jag kommer nog också boka tid sent.. Funderar på att göra det i v12. Ska ändå till gyn på fredag och göra VUL så man vet att allt står rätt till. Och jag är ju bara 21 så KUB är nog inget som erbjuds.
Imorgon går jag in i vecka 11, whoho! Sen är det bara 2-3 veckor kvar innan man kan pusta ut lite mer
Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)
Och jag bor i Eskilstuna och läste lite om KUB och det verkar inte erbjudas till någon här.. Bara fostervattenprov och sånt till folk över 35.
Just ja, har glömt att berätta hur det gick på UL igår.
En bebis klarade sig och tvilling två har tillbakabildats. Hemskt att säga men det känns mer hanterbart och mindre rädsla kombinerat med det.
Så en frissk och kry bebis med hjärta som slog och armar som viftade. Hela 3 cm fr¨ån huvud till rumpa. Oj vad verkligt detta känns nu!
Gud vad jag vill ha fredag och få veta om den här bebisen tagit sig till livmodern eller om den också fastnat.. Är så sjukt rädd!