• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Josephine92

Fyller 22 i år, första barnet. Alltid tänkt mig 2 st men får väl se, vem vet, kanske tycker det räcker med ett ;)

• mandalii

Jag var hos barnmorskan på inskrivning idag, så glad för hon var verkligen hur gullig och rar som helst. Nu har vi bokat in kub i oktober och ett UL om cirka 1,5 vecka för att lindra min oro, som hon tog på största allvar. (Är i vecka 8 nu)

• madde10

Jag är 38 och det här är mitt andra barn. Har en son på 4 år. Får se om det blir vårat sista eller om vi hinner med en till sen :)

• naughtyn

Jag är 28, min sambo 31 och det här blir vårt första barn. Jag har väl alltid tänkt mig att jag är nöjd med bara ett barn men sambon är nog mer inne på två. Vi får se vad tiden utvisar helt enkelt :)

• Bell13
    mandalii skrev 2014-09-03 15:34:14 följande:

Jag var hos barnmorskan på inskrivning idag, så glad för hon var verkligen hur gullig och rar som helst. Nu har vi bokat in kub i oktober och ett UL om cirka 1,5 vecka för att lindra min oro, som hon tog på största allvar. (Är i vecka 8 nu)

Vad skönt för dig. Hoppas allt ska gå bra och att du slipper oroa dig.
  • Sommarsnö

Jag är 38 år och vi har inga barn sedan innan. Vi får se när vi får ett barn om det räcker eller om vi vill ha fler. Men vi har nog åsikten att det är bra om barnet har ett syskon så inte allt fokus läggs på det enda barnet. Men det beror ju på om det går vägen då - jag är ju inte purung så detta kan ju vara sista chansen.

• alhi

33 år, har två barn på 12 år och 6 år. Det här blir lilla hoppsan och den sista i klanen. Alla tre har samma pappa.

såkandetgå
  • Madelen b

Är 28 min sambo 38! Har en son på 3år! Vet inte. Hur många barn, tre kanske men tror min sambo bara vill ha två!

• alhi

Just ja, har glömt att berätta hur det gick på UL igår.

En bebis klarade sig och tvilling två har tillbakabildats. Hemskt att säga men det känns mer hanterbart och mindre rädsla kombinerat med det.

Så en frissk och kry bebis med hjärta som slog och armar som viftade. Hela 3 cm fr¨ån huvud till rumpa. Oj vad verkligt detta känns nu!

såkandetgå
  • Anonym

Jag är 25 år. Mitt andra barn, har en flicka på 5år.

Tror att jag endast vill ha 2barn. Kanske 3.

Du då?

:)

agirlnamedbill skrev 2014-09-03 11:09:57 följande:

Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)