• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • madde10
    alhi skrev 2014-09-03 18:49:14 följande:

Just ja, har glömt att berätta hur det gick på UL igår.

En bebis klarade sig och tvilling två har tillbakabildats. Hemskt att säga men det känns mer hanterbart och mindre rädsla kombinerat med det.

Så en frissk och kry bebis med hjärta som slog och armar som viftade. Hela 3 cm fr¨ån huvud till rumpa. Oj vad verkligt detta känns nu!

Vad bra att det känns bra för dig :) Å vad mysigt att få se bebisen och att allt var ok :)
  • jekkpekk

Jag är snart 29 år och väntar vårt 3.e barn. Både jag och min sambo hade nog varit nöjda med 2 barn men livet ville annorlunda. Så vi håller på att resonera hur vi ska bolla livet med 3 barn under 4 år. Men jag antar att man vänjer sig

• Rebecka84a

Godkväll allesammans!

Var också med i den tidigare, dock mindre aktiv.

Är 30, sambon 32, detta är nummer ett (8+5). Var på inskrivning med ultraljud i måndags! Helt fantastiskt! Ingen aning om det blir ett ... två ... eller tre barn, känns som att vi börjar med ett!

• Trolla

Jag är 30, sambon 32, vår etta är snart 2 år gammal. Sambon och jag tänker nog ganska lika, vi vill ha två och eventuellt en lite sladdis när dom äldsta är omkring 8-10 år. Men det bestämmer vi då. En i taget!

• agirlnamedbill

En bebis klarade sig och tvilling två har tillbakabildats. Hemskt att säga men det känns mer hanterbart och mindre rädsla kombinerat med det.

Så en frissk och kry bebis med hjärta som slog och armar som viftade. Hela 3 cm fr¨ån huvud till rumpa. Oj vad verkligt detta känns nu!

såkandetgå
    Skönt att du inte är alldeles besviken! Det viktiga är ju att få ett friskt barn i alla fall :)
  • agirlnamedbill

Gud vad jag vill ha fredag och få veta om den här bebisen tagit sig till livmodern eller om den också fastnat.. Är så sjukt rädd!

• emmasdag

Imorgon är det dags för mitt första Vul denna graviditeten. Har inte varit nervös innan men nu är jag skiträdd! Veka 10 imorgon!

• Tjejjen89

Hej alla :) jag är 25 år. Har en dotter på 8 månader! Denna graviditeten var inte planerad men vi välkomnar bebis även om de känns tätt inpå. Jag är nog nöjd med 2 barn men killen pratar om 4

• JhjärtaK

såkandetgå
    Så skönt att det såg bra ut för bebis nr 1! Förstår att det känns lättare att hantera, ingen som dömer dig för den känslan. Själv så skulle jag nog fått panik om det visat sig att denna graviditet var en tvillinggraviditet då vi bara vill ha två barn.
  • JhjärtaK
    agirlnamedbill skrev 2014-09-03 21:16:48 följande:

Gud vad jag vill ha fredag och få veta om den här bebisen tagit sig till livmodern eller om den också fastnat.. Är så sjukt rädd!

Hur långt gången är du? Har fått för mig att man upptäcker utomkvedes rätt så tidigt, typ vecka 7, för att det gör så in i helvetes ont eller att man börjar blöda så du skall se att det lilla livet nog kommit fram till rätt plats
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)