• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Fr1da

Går in i v 11 idag och precis varit på inskrivning. Känns som en riktigt bra barnmorska också. Så skönt!

• Elbea
    agirlnamedbill skrev 2014-09-03 11:09:57 följande:

Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)

jag fyller 36 i oktober. Har två döttrar, födda juni 2006 och Dec 2010. Blir 4.5 år mellan tvåan och trean också. Typ. Efter denna räcker det för oss! Har alltid sagt tre eller kanske fyra barn men jag pallar i te en till grav sen. Och eftersom jag gillar längre mellanrum mellan barnen skulle jag vara över 40 då. Inte för att det är nåt fel med det iofs... Men tre blir finfint!
  • amandanS

Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)

24, 25 i slutet på oktober. Första barnet men vill gärna ha 2-3, lutar åt 3. Och om det funkar så ger jag mig gärna på tillverkning av nr 2 när 1an är 1-1.5år :)
  • Linaslus

Jag är 30år och har tillsammans med min man en son som är 5 och en dotter som är 3,5 så detta blir nr:3. Har alltid sagt att jag vill ha 4 men känner nu att 3 kanske räcker. Har haft jobbiga graviditeter (hyperemisis) och vet inte om jag orkar en till. Min man tycker 3 är en bra siffra men tiden får utvisa.

• Bell13

Jag är 40 år och har två barn sedan tidigare 12 och 8 år gamla.
  • hfriborg

Jag är 28 år och väntar 3:e barnet. Blev mamma redan som 18 åring till en liten flicka. Barn nr 2 kom i juni 2012. Så jag har en flicka på snart 10 år och en liten gosse på drygt 2 år. Bebis i magen förväntas anlända den 11 April:)

• JhjärtaK

Jag är 32, har en dotter född i mars 2012 sedan innan och vi nöjer oss nog med två stycken barn
  • JhjärtaK
    Fr1da skrev 2014-09-03 11:39:38 följande:

Går in i v 11 idag och precis varit på inskrivning. Känns som en riktigt bra barnmorska också. Så skönt! smile1.gif

Fuskis! Du har ju bf den sista mars, haha
  • JhjärtaK
    Fr1da skrev 2014-09-03 11:39:38 följande:

Går in i v 11 idag och precis varit på inskrivning. Känns som en riktigt bra barnmorska också. Så skönt! smile1.gif

Hann skicka inna jag skrev klart . Skönt med en bra bm, det är guld värt tycker jag!
  • Miss Zino

Hoppar in här jag ockdå :)

22år och första barnet, går in i vecka 8 imorgon :)

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)