En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag kan inte heller äta samma mängd som förr. Det tar stopp helt enkelt, efter typ en halv portion. Extra tungt gården få ner kött och potatis i olika former.
Jag kan inte heller äta samma mängd som förr. Det tar stopp helt enkelt, efter typ en halv portion. Extra tungt gården få ner kött och potatis i olika former.
Däremot är jag ofta sugen på oboy :)
Jag tror man ska vara försiktig redan nu med tunga lyft. Det har jag då fått höra av flera olika.
Hej, en fråga helt off topic =) Jag samlar koder till serla klubben för att få sorteringspåsar haha. Undrar om någon av er använder något slags papper från serla och kan tänkas skänka mig nån kod från förpackningarna? *blink blink*
Jag tror att det där med lyft är lite individuellt och beror på hur mycket du är van att lyfta annars.
Tack :)
Jag använder nezeril varje dag. Vad jag förstått så är det inte farligt för bebisen att jag gör det.. men inte bra för min egen näsa. Men hellre det än att inte kunna andas ordentligt o inte kunna sova.
Hej! Jag är i v 16 och upplevelser sen igår morse att min mage har minskat. Har ju haft problem att gå på toa och igår fick jag äntligen göra nr 2 ordentligt. Kanske det kan påverka? Känner mig lite orolig ändå. Kan magen minska runt denna vecka? Har någon annan upplevt det?
Hej! :)
Ser folk på er att ni är gravida? Vilken kroppsform har ni annars? Mulliga, smala, kraftiga?
Jag är i v 17 imorrn och mina närmsta kollegor vet redan sen två veckor. De frågade mig, men de är jag så pass nära att de kunnat fråga mycket tidigare vid minsta misstanke. Men idag frågade en annan kollega som jag inte står lika nära, hon sa att en annan kollega frågat om hon tror jag är gravid för den andra tyckte det såg ut som det, och då frågade hon :) Så det syns nog lite nu.
Själv var jag rätt så smal innan, det kanske syns tidigare då än om man var lite mullig.