septemberbarn 2014
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
De senaste dagarna har lilleman varit helt upp och ner.. Jag har varit sjuk med över 39 graders feber, så det kanske har berott på det?
Har dock känt mig piggare idag, men lilleman har varit värre än vanligt.. Sovit drygt 10h totalt idag (vilket är 3-5h mindre än vanligt).. Sovit mellan 10-30 minuter åt gången, helspeedad mellan sovpassen dvs. övertrött men absolut ingen ro till att sova.. Utvecklingsprång de lux eller vadå?!
Alltså jag måste väl inflika att jag inte direkt heller sätter bebisen framför teven flera timmar per dag men vi brukar kolla på ett par videos nästan varje dag. Men ibland sätter jag bebisen vänd från teven så sjunger vi bara och dansar till musiken. Eller han sjunger ju inte.
Men måste även erkänna att det har hänt att jag har satt på teven ett par gånger bara för att hinna få i mig lunch nu när bebisen har haft en extremt klängig period och bara teven har funkat som avledning :/
De senaste dagarna har lilleman varit helt upp och ner.. Jag har varit sjuk med över 39 graders feber, så det kanske har berott på det?
Har dock känt mig piggare idag, men lilleman har varit värre än vanligt.. Sovit drygt 10h totalt idag (vilket är 3-5h mindre än vanligt).. Sovit mellan 10-30 minuter åt gången, helspeedad mellan sovpassen dvs. övertrött men absolut ingen ro till att sova.. Utvecklingsprång de lux eller vadå?!
På dem stolen vi ska ha gällde inte rabatten iaf, jag tror inte den gäller på bilstolen :)
Fast tar tillbaka det jag skrev för det ser ut som rabatten gäller axkid :)
Får hon kväljningar av pipmugg också? Tänkte om det kanske finns alternativ istället för att mata med sked som för övrigt låter drygt med välling :)
Gjorde slag i saken och beställde två bakåtvända bilbarnstolar från Babyland i dag. Var nöjd med valet (Axkid minikid), och är det fortfarande, men nu ikväll fick jag mejl från Babyland om att de har 15% rabatt på hela sortimentet hela helgen! FAN!!!!! Rent ut sagt! Det hade betytt ca.800:- mindre för vår del! Har mejlat dem men antar att jag inte får svar förrän på måndag och jag antar att de inte kan göra nåt på priset i efterhand.
liknande har hänt mig flera ggr, t.ex när jag köper skor osv och nästa dag har de rabatt.
försäljare brukar säga att de tyvärr inte kan hjälpa.
men,
det har alltid funkat att lämna tillbaka saken, få pengarna tillbaka och köpa samma igen omedelbart. fast denna ggn med rabatt .