• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anders 386
    Anonym (F) skrev 2014-10-02 15:52:55 följande:
    Jag är less på all skit i livet redan och en djävla trekant har jag självrespekt nog att inte blanda mig med sådant .
    Tänk om du hade haft tillräckligt med självrespekt för att hålla dig utanför tråden också...  Solig  
  • Anonym (F)
    NicKnejm skrev 2014-10-02 15:58:14 följande:

Ja men det är andra som hsr trekant. Du behöver inte. Om du skall trolla , så gör det med finess...

Hör och häpna, allt jag delger här är brutal verklighet så jag råder dig att sluta spekulera och inbilla dig en massa skit .
  • Anonym (F)
    Anders 386 skrev 2014-10-02 16:07:49 följande:

Tänk om du hade haft tillräckligt med självrespekt för att hålla dig utanför tråden också...    

1-0 till dig . Som sagt diskuterar inte ämnet utan med er hur ni fungerar.
  • Anonym (erfaren man)

som någon annan sade: "-mata inte trollen..."

• Anonym (Trekantsmys)

Trådstartaren här!

Vi hade en väldigt härligt kväll/natt. Vi gjorde bara en liten justering jämfört med vår plan :)

Det var spännande, mysigt och sexigt!!

Vi tror det var bra för oss att killen var mycket yngre och på så sätt inget hot för oss. Vi fick mersmak... även om det inte kommer att bli en slentrianmässig vana.

• Anonym (erfaren man)

Grattis TS!
    Jag gläds med er och vet ju av erfarenhet att det kan vara en ny och helt fantastisk dimension i sexlivet.

En mycket yngre man kan ju vara ett bra sätt att försöka säkra sig mot att svårhanterliga känslor skulle uppstå.
    I vårt fall har vi ju valt att träffa en man (några män...) geografiskt långt borta, men det har ju ungefär samma syfte.
    Att ni ömsesidigt känner till de känslomässiga riskerna och är öppna med varandra är ju den bästa tryggheten.

• Anonym (F)
    Anonym (erfaren man) skrev 2014-10-02 16:34:57 följande:

som någon annan sade: "-mata inte trollen..."

Är ni erfarna på mer än ett område? (-:
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-02 17:19:00 följande:

Trådstartaren här!

Vi hade en väldigt härligt kväll/natt. Vi gjorde bara en liten justering jämfört med vår plan :)

Det var spännande, mysigt och sexigt!!

Vi tror det var bra för oss att killen var mycket yngre och på så sätt inget hot för oss. Vi fick mersmak... även om det inte kommer att bli en slentrianmässig vana.

Gick han ända fram till samlag alltså? Kom hon med er båda? Gjorde ni killar något med varandra?
  • Anonym (Trekantsmys)

Det blev samlag och orgasmer ;)

Jag är inte bi... .om det har någon betydelse.

Svar på tråden Trekant