• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (3 bröder)

Det är ju det vi gjort när vi provat trekant med partner..annars funderar man ju bara om man aldrig ptövar något i livet..?

Anonym (F) skrev 2014-10-08 21:01:49 följande:

Ni har aldrig funderat på att ta time out och ta reda på vm ni är ?(-:

• Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-08 21:49:31 följande:

Det är ju det vi gjort när vi provat trekant med partner..annars funderar man ju bara om man aldrig ptövar något i livet..?

Och ni kom då fram till vem ni är, annars bör man ju inte ha partner innan ni vet vem ni är ??(-:
  • redwine
    Anonym (F) skrev 2014-10-08 20:41:51 följande:
    Låter inte moget...
    din åsikt

Jag vill leva mitt liv
    jag lever ut mitt liv
    jag vill njuta

Hellre ångrar jag nåfot jag gjort
    en  ångra att jag aldrig gjorde något.......
    att jag aldrig levde....

Så moget tycker jag att det är...
  • Anonym (F)
    Anonym (F) skrev 2014-10-08 22:03:04 följande:

Och ni kom då fram till vem ni är, annars bör man ju inte ha partner innan ni vet vem ni är ??(-:

För annars kan ni ju inte veta vad för slags partner ni ska ha ?(-:
  • redwine
    Anonym (F) skrev 2014-10-08 22:05:13 följande:
    För annars kan ni ju inte veta vad för slags partner ni ska ha ?(-:
    vilken partner man skall ha , kan man ju prova sig fram till
    men d¨krävs det ju att man vågar leva...
  • Anonym (F)
    redwine skrev 2014-10-08 22:08:36 följande:

vilken partner man skall ha , kan man ju prova sig fram till

men d¨krävs det ju att man vågar leva...

Leva är inte ligga runt eller hoppa i säng ned första bästa eller flr nöje för mig iaf (-: släppa loss och kunna ha kul en annan sak .?
  • Pellemannen

Grattis till trådstartaren och ni andra som är bejakande till era fantasier och livet!

Jag och min fru älskar och högaktar varandra! Vi har sex med varandra och ibland bjuder vi in vår manlige vän, ibland träffar vi andra par. Härligt, spännande, pirrigt och skönt!

Jag tycker lite synd om Anonym F som verkar vara bitter, inte accepterar att andra människor inte delar F:s värderingar.
    Dessutom bör F gå en skrivkurs så kanske vi andra får lättare att förstå vad du försöker säga...

• Anonym (F)

Ni blir nog kära i fel sorts tjejer och killar ??

• Pellemannen
    Anonym (F) skrev 2014-10-16 14:21:40 följande:

Ni blir nog kära i fel sorts tjejer och killar ??

Tvärtom skulle jag säga. Om jag blir kär i någon som har samma eller liknande sexuella fantasier och preferenser så kan det väl inte bli bättre?

Om jag skulle bli kär i dig så hade vi problem...
  • NicKnejm

Det är en stor gåva att finna total frihet och välbefinnande kring lekfullt samliv. Oavsett om det enbart är melllan två eller med flera. I
    Alla envar har sina preferenser vilket ingen annan får döma.

Svar på tråden Trekant