• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (F)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-04 13:27:55 följande:

Ja då har ni lite mer erfarenhet :)

Min fru är inte bs-nyfiken och tänder inte på tanken att dela mig med en annan tjej. Även om det skulle vara lite spännande med en extra tjej så respekterar jag hennes inställning fullt ut. En extra kille är ju däremot numer en krydda hon uppskattar ;)

Ja... vi män är lite roliga :)

Varför inte bara gå olika vägar om ni ändå är med andra .?(-: ert förhållande måste va dåligt då du respekterar inställningen till fru , men inte henne som person .(-:
  • Anonym (3 bröder)

Vad är det med er folk? Låt folk tycka och ligga med vem och hur många som helst utan att klanka..det är fantastiskt kul och skönt med trekant med rätt personer...ni som ifrågasätter är nog dom som är mest osäkra på era förhållanden...?

• Anonym (Trekantsmys)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 15:09:39 följande:

Vad är det med er folk? Låt folk tycka och ligga med vem och hur många som helst utan att klanka..det är fantastiskt kul och skönt med trekant med rätt personer...ni som ifrågasätter är nog dom som är mest osäkra på era förhållanden...?

Kan inte annat än att hålla med 3 bröder! Men om ni är tre så blir det väl en fyrkant? :)
  • Anonym (3 bröder)

Jo, du har en poäng där ja

• Anonym (Trekantsmys)

Kanske kan vara en fantasi som inte självklart behöver förverkligas.

• Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 15:09:39 följande:

Eller så är det vi som är självsäkra lock vet vad vi vill ha och inte vill ha .(-:
  • pelli

.... det är ganska ovanligt att i grunden självsäkra och trygga människor klankar ner på andra på det sätt som sker av anonym person här ..

• Anonym (F)
    pelli skrev 2014-10-04 16:58:31 följande:

.... det är ganska ovanligt att i grunden självsäkra och trygga människor klankar ner på andra på det sätt som sker av anonym person här ..

Det räcker man säger bu såkänner ni er kränkta får ju tåla lite annars kan nio te vistas bland folk .(-:
  • pelli

Det var bara en reflektion. Tyvärr är nog dina uttalanden mest lustiga. Fortsätt gärna att roa oss :)

• Anonym (3 bröder)

Tror det bor en liter "swinger" i dig längst därinne..som homofober som är rädda

Anonym (F) skrev 2014-10-04 16:40:15 följande:

Eller så är det vi som är självsäkra lock vet vad vi vill ha och inte vill ha .(-:

Svar på tråden Trekant