• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Jojohanna
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 16:32:14 följande:
    Får jag bara fråga , hur klarar du av det där känslomässigt, en känslomänniska kan väl inte klara av det där?
    Det gäller ju att kunna ta det för vad det är, nämligen sex med lite krydda och variation. Om man blandar in känslor i sex med automatik, då kan det bli svårt.

Jag kan verkligen njuta av att se min sambo med en annan kvinna, se henne och honom njuta och få vara med på ett hörn med händer och mun. Eller att kunna suga honom samtidigt som jag har en annan man inne i mig, fantastiskt skönt! sen när den extra personen gått finns energin och kåtheten kvar hos oss.
  • Pellemannen
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 16:32:14 följande:
    Får jag bara fråga , hur klarar du av det där känslomässigt, en känslomänniska kan väl inte klara av det där?
    Jo, det tror jag. Känslor och kärlek kan nog yttra sig olika hos olika människor tror jag. För min egen del så anser jag mig vara en känslomänniska. Jag bryr mig mycket om min familj och mina vänner, jag gråter om jag blir ledsen och även om jag blir riktigt glad.
    Min fru är min bästa vän och vi har bl.a. det gemensamt att vi tycker att gruppsex är sköt och spännande. jag blir sexuellt upphetsad av att ha sex på fler tillsammans med henne. För oss så stärker det snarare än att det sår någon sort split.
    Så, jag tror som sagt att det funkar olika för olika människor. För oss funkar detta och är en positiv sak i vårt sexliv och därmed vårt äktenskap eftersom sex för oss är en viktig del av äktenskapet.

Sedan vill jag bara tillägga att detta inte är något vi gör speciellt ofta, vi kan fantisera om det och vi kan bara vara vi, både i tanken och fysiskt. När vi träffar vår "vän" så är han en riktig människa, vi har trevligt tillsammans med honom men kvällarna får en annan spets och slutar oftast på ett lite annorlunda sätt än när vi träffar våra "vanliga " vänner.
    Sedan har vi väl en inställning där vi i dessa situationer inte tar det för allvarligt, vi försöker faktiskt bara ha det roligt och skönt tillsammans!
  • Anonym (F)
    Jojohanna skrev 2014-09-29 16:48:07 följande:

Det gäller ju att kunna ta det för vad det är, nämligen sex med lite krydda och variation. Om man blandar in känslor i sex med automatik, då kan det bli svårt.

Jag kan verkligen njuta av att se min sambo med en annan kvinna, se henne och honom njuta och få vara med på ett hörn med händer och mun. Eller att kunna suga honom samtidigt som jag har en annan man inne i mig, fantastiskt skönt! sen när den extra personen gått finns energin och kåtheten kvar hos oss.

En känslomänniska med äkta känslor går inte det , tycker det låter redan äckligt att ens röra vid den andra efter att ha varit i en annan raka vägen i duschen Tvötta sig med pekpinnar .(-: ja vi är olika .
  • Anonym (F)
    Jojohanna skrev 2014-09-29 16:48:07 följande:

Fast älskar du din sambo , fantisera ok men verklighetsmässugt är det väl en aning annerlunda .
  • Pellemannen
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 17:17:46 följande:
    Fast älskar du din sambo , fantisera ok men verklighetsmässugt är det väl en aning annerlunda .
    Har du F egna erfarenheter av detta som gått åt pipsvängen? Eller gillar du det bara inte? Det är ju helt ok, men det måste också vara ok att gilla det så länge man inte skadar andra. Eller hur?
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 17:23:30 följande:

Har du F egna erfarenheter av detta som gått åt pipsvängen? Eller gillar du det bara inte? Det är ju helt ok, men det måste också vara ok att gilla det så länge man inte skadar andra. Eller hur?

Nej inga erfarenheter av det där , räcker att föreställa sig, men en sak vet jag att intresset för det är stort inte jag då men allmänt .
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 17:23:30 följande:

Ja alla får göra som de vill . Det är upp till dom .
  • Pellemannen
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 17:46:32 följande:
    Ja alla får göra som de vill . Det är upp till dom .
    Glad Det är vi alla fall överens om! Må väl!
  • pelli

Vi har nyligen för första gången testat med en annan man (jag är inte bi). Vill absolut inte rekommendera ngt... men för oss var det superbra. Glad

• Pellemannen
    pelli skrev 2014-09-29 18:00:19 följande:

Vi har nyligen för första gången testat med en annan man (jag är inte bi). Vill absolut inte rekommendera ngt... men för oss var det superbra. Glad

Härligt! Oavsett vad man gillar så är det härligt när man får testa nya saker som man tycker är superbra!

Svar på tråden Trekant